Gå til innhold

Dere som har 4 barn,eller er gravid med den 4..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom magen stikkendes frem?

Når begynte den lille å sparke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter nr 4 :-) Her ble knappen umulig å få skikkelig igjen alt i uke 5 denne gangen! Er i uke 14 nå og magen har vokst litt, men den er ikke svær egentlig, jeg synes den har stått helt i ro i endel uker nå, verken blirr større eller mindre, akkurat like stor nå som i uke 9 f.eks. Regner med at den ordentlig magen kommer for fullt nå i løpet av de neste ukene siden livmoren er begynt å komme skikkelig opp over symfysen nå.

Jeg kjente noen ørsmå dytt nede i magen på slutten av uke 13 denne gangen, så var det stille i nøyaktig en uke og da kjente jeg noe igjen. Dette er to dager siden og jeg har kjent noe flere ganger siden det, men lite og veldig svakt enda. Da kjente jeg faktisk liv tideligere med alle de tre andre barna mine, hehe... Har morkaken bak også, så det kan ikke være det.

Skrevet

magen kom kjempefort denne gangen , måtte bruke mammabukser allerrede i uke 9 :) er nå19 uker på vei og er like stor som i 6 måned med forjemann :) håper egentlig det stopper litt nå for enstund ellers kommer magen til å bli kjempestor denne gangen hehe

kjente det sparket fra rundt uke 14 denne gangen : )

Skrevet

Hos meg kom magen like sein som før, både 4 og 5 gang.. Hadde ikke noe mammabukser før uke 14-15, og ingen kunne se det på meg før nesten uke 20...

Sarkene kom også seinere med nr 4 og 5, men det har nok en sammenheng med foranliggende morkake disse gangene...

De to siste gangene har jeg ikke kjent spark/bevegelse før rundt uke 16.

Skrevet

Venter nr 4! Er i 17.uke nå, og ingen er i tvil om at jeg er gravid for å si det sånn. Hadde mage fra ca uke 10. Men jeg har hatt stor mage under alle graviditetene. Spark har jeg kjent fra jeg var 13 uker på vei, det samme som med barn nr 2 og 3. De siste dagene har jeg kjent de hver dag:-). Hva med deg da, Tanita?

Skrevet

Jeg er bare 6+2 så jeg hører jo egentlig ikke til her jeg:),men er nyskjerrig på når jeg kan vente meg en skikkelig mage denne gangen og når bebisen sparker for første gang:).

Jeg kommer vel til å få mage tidlig tenker jeg:),er så fryktelig oppblåst og det har begynt å stramme godt nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...