Gå til innhold

vaske seg før sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så innmari lite lyst til å ha sex med mannen min når det er 1-2 dager siden han dusjet, og jeg føler ikke at han egentlig skjønner dette. Han har et fysisk arbeide og jeg hadde helst sett at han dusjet hver dag etter jobb, men han lukter ikke svette og trener såpass ofte at det hadde blitt total overkill de dagene han trener, men hva med en liten innsats de andre dagene?

Jeg skylder på at jeg har slitt med urinveiene før og at det derfor er best om han vasker seg først, men jeg skjønner ikke at han har lyst til å komme inn i meg uten å ha vasket seg...lets face it, det lukter etter èn dag i varm bokser og den lukta stiger liksom opp og setter meg helt ut. Andre som har det sånn eller andre som ikke synes det gjør noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør ingenting. Er ikke sikkert musa mi alltid lukter godt heller. Men han er grei og sier ingenting.

Skrevet

Jeg hadde det sånn. Å for å si det sånn, så ble det ingen sex på den mannen før han hadde vasket seg!

Jeg tenner ikke på svettelukt, klam hud etter jobb osv. Jeg klarte såvidt å ligge ved siden av han da.

Skrevet

syns det hørtes ekkelt ut at han har en fysisk jobb, trener og ikke dusjer! samboern min trener hver dag, og dusjer deretter.. ofte to ganger for dag! burde kanskje lære han normal hygiene, selvom han ikke lukter svette - så har han jo svetta!

Skrevet

Gjør ingenting det. Hysteriske damer! Lukter han sånn at andre reagerer? Det hadde jeg ikke likt, men litt kroppslukt må man da tåle. Det hender sikkert at det er litt lukt av dere også..... Til og med en rein mus kan lukte ekkelt. Bare så dere vet det.

Skrevet

Jeg er den ene anonyme som svarte her. For hans del så var det ikke snakk om normal kroppslukt hvertfall!

Litt "nysvette" om jeg kan si det.. Har da ingenting å si. Men når han ikke hadde dusjet på et par dager, hadde en fysisk hard jobb, røyka uten og pussene tennene eller vaske hendene. Så kom han til meg for å få sex. Neitakk!

Skrevet

mente at det ble litt mye å dusje etter jobb for så å trene og så dusje igjen. han dusjer etter trening altså:) Bør kanskje oppfordre han til å trene hver dag?:)

ang hva jeg lukter, så dusjer jeg daglig og tar gjerne et tørk med klut hvis jeg vet det er sex i emning.

Skrevet

Kjæresten min går alltid å vasker seg før sex. Hvis han ikke allerede har dusjet den dagen da. Jeg har aldri sagt noe om det. Det er bare noe han gjør av seg selv : )

Skrevet

Jeg og mannen min vasker oss ALLTID før og etter sex,det skal være delikat for den andre synes vi da

Skrevet

trodde vi bodde i ett samfunn hvor "alle" alltid dusjet, nesten i overkant mye, Jeg syns jo det høres ekkelt ut å ikke dusje/vaske seg hver dag...når vi har tilgang til så mye vann....

Også enig med 08.35 at det er viktig å være delikat for hverandre..

Skrevet

Vi dusjer alltid før vi legger oss. Og med to små barn i hus er det som regel i senga det blir sex. Vi går ikke å dusjer før spontan sex ellers i heimen de få gangen det skjer.Men det er noe vi er fornøyde med begge to. Nå skal det sies at mannen min dusjer hver dag, han har en stillesittende jobb, trener annenhverdag ca, og de dagene han trener dusjer han etter trening og. Vi liker at det er nyvaska der nede når vi skal ha sex.

hadde mannen min vært som HI beskriver hadde jeg kasta opp.

Skrevet

Æsj, sex med uvaska kropp utgår totalt her,år bekninger ved tanken.

De som synes det er ok bør lære seg litt hygiene.

Skrevet

Har dere aldri spontan sex? Planlegger dere hver gang dere skal ha sex? Det gjør ikke vi, noen ganger skjer det sånn at vi river av hverandre klærne og har oss.. Ingen av oss som i de hete øyeblikkene tenker å gå å ta en dusj eller vaske seg først..

Skrevet

Min x lot meg nesten ikke gi han en klem en gang etter jobb...dusje var en selvfølge med en gang han kom hjem og en kansje seinere på kvelden og rett etter sex.Opplevde en gang at han lukta piss når jeg skulle suge han.Fy søren det var ekkelt men stakkar det får jo alle hvis de ikke vasker seg godt nok med intimsåpe.Jeg hadde aldri ligget med en som ikke var ren å lukta innstengt svettelukt.Jeg hadde sagt det rett ut jeg men det er meg:=)

Skrevet

Kroppen bør vel kanskje ikke være glinsende ren hver gang, men tissen må det syntes jeg. Ekkelt.....mannfolk er jo ikke flinke til å tørke seg etter de har vært på do, så ingen sex uten å vaske snoppen!!! Vi tar badstu hver kveld, så har aldri sex uten at vi er rene.

Skrevet

Mannen min dusjer som regel om morgenen han, om kvelden bare de dagene han trener eller har gjort noe annet han blir svett av. Men jeg har på våre 10 år sammen aldri opplevd at han har lagt seg om kvelden uten å ha vasket seg på hender, ansikt, hals og mellom bena. Han legger hele stellet i vasken han og vasker med rennende vann. Så selv om det kan lukte litt naturlig kropp og hud av han lukter det aldri ekkelt eller gammelt, og tissen er ren.

Jeg med min ømfintlige hud kan hoppe over den daglige dusjen en gang eller to i uka, men jeg vasker meg alltid mellom bena. Synes det er en selvfølge jeg da..

Skrevet

Hadde en eks som var sånn... Og det er rett og slett uaktuelt å putte en pikk i munnen som lukter gammel tiss og svette baller. Og ja, det lukter!! Du har helt rett.

Min nåværende er perfekt. Vi dusjer som regel hver kveld før vi legger oss, så vi er rene, deilige å smake på. Sånn skal det være!

Skrevet

Mannen min, som også har fysisk krevende jobb, dusjer hver dag. Tror ikke jeg hadde orket noe senge-kos hvis han luktet... Selvfølgelig dusjer jeg daglig selv.

Svogeren min hadde vært i garderoben på treningssenteret, tatt seg en dusj og skulle kle på seg - så så han en type som var ferdigtrent. Typen tok av seg boxeren, og stod naken og fønet den med hårtørrer før han tok på seg samme boxer og vanlige klær, uten å dusje. Snakk om kattevask, usj. Han skulle sikkert hjem og få seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...