Gå til innhold

Kan dette være tegn på modning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste tiden vært plaget med sterke kynnere. Kommer spessielt når jeg er ute og går. Må stoppe opp.

De siste dagene har jeg vært plaget med strømmende/stikkende smerter nederst i magen og som skyter ut i underlivet på en måte.

Har også nesten konstant mensmurringer i korsryggen, har også noe murringer i magen. Etter en lang dag med aktivitet er det ekstra ille og da får jeg lettere feber på kvelden (som går fort over).

Har også en del smerter for øvrig i magen, da også øverst. Sliter litt med hodepine på ettermiddager og kvelder.

Har løs mage og må tisse OFTE.

Har idag spessielt merket at jeg har økt tyntflytende utflod, var og handlet idag og i løpet av en time var jeg våt gjennom buksa. Og det var mye. Sitter nå med truseinnlegg, har ikke kommen like mye som tidligere, men har sittet i ro i hele kveld grunnet murringene.

Er i uke 27...

Noen som kjenner seg igjen? Kan dette være tegn på modning som pågår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er utfloden din så tynn at det kan være fostervann du lekker? Hvis du er usikker synes jeg du skal ringe føden og forklare for dem hva du opplever. Bedre med en ekstra sjekk enn å gå engstelig rundt. Lykke til!

Skrevet

Har fått beskjed om at den skal lukte noe søtt, så både jeg og samboer luktet. Det luktet ikke søtt og ikke urin.

Jeg syns det luktet litt surt på en måte, han sa lukten minte ham om klor.

Så er nok ikke forstervann da.

HI

Takk for svar

Skrevet

Jeg ville garantert ringt føden med alle de ubehagelighetetene du har. Bare fortelle dem hvordan du har det, så avgjør dem om de syns du burde komme inn på en kontroll. Bedre med en tlf. for mye enn en for lite.

Er det noe endring i sparkemønsteret til babyen da?

Skrevet

Idag har babyen vært rolig, men jeg kjenner det er liv der inne.

Var litt bekymret i ettermiddag siden jeg ikke hadde kjent noe til den i det hele tatt. Men heldigvis i fem tiden fikk jeg tydlig beskjed fra den lille der inne at det var liv. Jeg kjenner til han ikveld også, men er svakt.

Snakket med føden for en uke siden da jeg var innom der, og de mente jeg kunne se det ann, og hvis det ble slik at jeg fikk regelmessige sammentrekninger kunne jeg ringe, og det har jeg jo ikke.

Hun som vi snakket med sa det var unødvendig og komme inn for sjekk hvis det ikke var noen klare tegn på rier.

Så her sitter jeg da med mine murringer uten tak eller klare tegn.

Tenker kanskje det er kroppen som gjør seg klar, men at det enda kan forhåpentligvis gå noen uker før det starter skikkelig.

HI

Skrevet

Håper flere kan svare, kanskje noen som har opplevd lignende?

Skrevet

Vil gjerne høre om noen har vært bortig lignende, og hva ble resultatet?

Ble det fødsel etter kort tid?

Gikk dere eventuelt med murringer helt fram til termin?

Eller ble det prematur fødsel?

Hadde disse murringene noe og si på modningen? Ble det styrtfødsel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...