lykketrollet:) Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Har tenkt oss ut på skitur i morgen, men usikre på hvor vi skal gå.... Hadde i utgangspunktet tenkt til å ta skiheisen opp fra Aron og gå inn til Tverken... MEN - vi har en 4åring med oss, som ikke har gått mer enn +/- 5 turer i hele sitt liv, og har blitt frarådet denne turen fordi det nesten bare er oppover.... Noen som har andre tips i området?? Enten Finnemarka eller Mjøndalsskauen.... Samboer sverger litt til Ulevannsområdet/ Solbergskauen. Ekte Ælvagutt som han er . Mens jeg er fra andre sida av 'ælva' og er mest kjent i Konnerud-Mjøndalenområdet... Ungene har sååå lyst til å gå til et sted hvor de selger kakao og vafler (kan selvsagt ha med dette selv, men de er helt gira på å ha et mål som inviterer til kakao...he he).
Joikaboll@ Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 SPIRALTOPPEN :-) Perfekt for små og store.
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Gå til Skioldhytta fra parkeringen ved Villmarkshuset på Konnerud. Herlig tur, knallgod kakao og vafler! (ikke overpriset og guffent som på Spiralen...)
*smula* Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Jeg ville kjørt til Eiksetra i Lier. Der er det koselig og fine løyper. Ofte annet å finne på etter skitur også.
Mayken Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Må si meg enig med masselatterbletildatter (x2) Skioldhytta er fin, god kakao.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå