Gå til innhold

hva med Ester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det et fint navn. jeg syntes ikke det før jeg så filmen one night wirh the king, men etter den filmen ( veldig god film forresten) har eg vert veldig begeistra.

det står mellom det, Ruth, Hanna, Miriam og Elisabeth

guttenavn er David eller Benjamin , helst David

ja liker gamle bibelske navn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Esther er et nyyydelig navn!!! :) (synes det ser bedre ut med H)

Hadde ei i bhg som het det og hun var bare helt fantastisk skjønn!!! :D

GO FOR IT!!!! :)

Skrevet

helt enig, bedre med h takk for tipset

Skrevet

dattera mi heter Esther, men h altså, navnet er vakkert, men gjør seg mye finere på papiret med en h;) husk at Esther/Ester er et dronningnavn, og betyr stjerne. Ja jeg elsker det navnet;) Hanna og Ruth er også pent!

Skrevet

ja det er absolutt et verdig dronningnavn, og jeg elsker den historien

Skrevet

Ruth, seriøst? Ruth er religiøs og har ingen venner.

Ester er et fint navn. Hanna også. Elisabeth er jo litt 1960, men skjemmer ingen. Miriam er bare too spesi og drikker te av altfor store kopper..

Skrevet

haha, venninna mi heter miriam, er like spes som meg, og ja, hun drikker te av store kopper!;) fint navn da, men kjedelig i mine øyne(mange som heter det i mitt nærmiljø)

Skrevet

Esther er nydelig :) Det heter niesa mi :) Like vakker som den jødiske dronningen, garnatert :)

Skrevet

Åh, jeg kjenner at jeg ikke var helt klar til å innføre navnet Ester eller Ruth på ei lita jente.

Men for meg er det så veldig gamlebarnøsegråtantenavn.

Ojoj...Uff, nei men det er jo min take om den saken............

Skrevet

Jeg liker Ester (uten h), og kunne godt kalt en evt neste jente for det, men hr. mann liker det ikke dessverre..

Men ville nok valgt det av de alternative du lister opp! :)

Skrevet

Liker Esther, og det er et av de få navnene der h passer og har en funksjon. Liker også godt Ruth og Rakel,

Benjamin er jeg grundig lei av og i bhg jeg jobbet var det på vei til å bli det nye Kenneth, så David er mye bedre:) Beklager private assosiasjoner.

Skrevet

Ester er veldig fint. Finest av de alternativene du nevnte, så gå for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...