Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Er det noen spesielle ønsker der ute?? Jeg vet ikke om jeg i det hele tatt får noen gave.,mini er alt for liten til å fikse det selv..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 jeg ønsker meg at småen kommer litt tidligere hjem fra faren sin, slik at jeg får et par timer med han :-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har alt jeg kan ønske meg, verdens fineste sønn:) <3 Vi skal hjem til mamma å spise middag og kake på morsdagen og det holder langt for meg;)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Bf ringe i går og spurte hva jeg ønsket meg. Så vet de har vært ute på gaveshopping i dag, og i tillegg skulle han hjelpe henne med å lage morsdagskort.
Malin G. Spann Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har ått en kopp i dag der det står: Verdens beste mamma på. Oppi koppen var det noen hjertesjokolader. Nam nam :-) Nå er småen her bare 8 mnd, så det er BF/bestemor som har fikset. I går da vi var på besøk til BF hadde mor til BF kjøpt morsdagskake til oss. Så vi feiret litt i går!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 har kosa meg sammen med min datter idag. bakt muffins til mamma som vi skal reise ned til etterpå.. min datter er for liten til å ordne noe selv, men hun sa istad da jeg fortalte henne at det var morsdag og da skulle vi en tur til bestemor "men jei æ gla i dæ mamma" skjønningen min på 2år
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 fikk melding av xn at han skulle "hilse" fra mine to små at de elsket meg, å at han var glad i meg å takknemlig for at jeg hadde gitt han to barn. han leverer også barna på litt tidligere i dag, for så å dra på peppes å kjøper pizza som vi 4 skal spise sammen. Noe gaver får jeg nok ikke i dag, har dessuten alt jeg trenger
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 BF kom med blomster og kort fra mini. Synes det var veldig hyggelig gjort at ham, han har aldri pleid å huske på sånne dager. Så første morsdag alene ble bra, hyggelig med en liten oppmerksomhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå