Gå til innhold

Morsdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen spesielle ønsker der ute?? Jeg vet ikke om jeg i det hele tatt får noen gave.,mini er alt for liten til å fikse det selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ønsker meg at småen kommer litt tidligere hjem fra faren sin, slik at jeg får et par timer med han :-)

Skrevet

Jeg har alt jeg kan ønske meg, verdens fineste sønn:) <3

Vi skal hjem til mamma å spise middag og kake på morsdagen og det holder langt for meg;)

Skrevet

Bf ringe i går og spurte hva jeg ønsket meg. Så vet de har vært ute på gaveshopping i dag, og i tillegg skulle han hjelpe henne med å lage morsdagskort.

Skrevet

Jeg har ått en kopp i dag der det står: Verdens beste mamma på.

Oppi koppen var det noen hjertesjokolader. Nam nam :-)

Nå er småen her bare 8 mnd, så det er BF/bestemor som har fikset.

I går da vi var på besøk til BF hadde mor til BF kjøpt morsdagskake til oss. Så vi feiret litt i går!

Skrevet

Jeg fikk en DVD av min datter...

Skrevet

har kosa meg sammen med min datter idag. bakt muffins til mamma som vi skal reise ned til etterpå..

min datter er for liten til å ordne noe selv, men hun sa istad da jeg fortalte henne at det var morsdag og da skulle vi en tur til bestemor "men jei æ gla i dæ mamma" skjønningen min på 2år

Skrevet

fikk melding av xn at han skulle "hilse" fra mine to små at de elsket meg, å at han var glad i meg å takknemlig for at jeg hadde gitt han to barn.

han leverer også barna på litt tidligere i dag, for så å dra på peppes å kjøper pizza som vi 4 skal spise sammen.

Noe gaver får jeg nok ikke i dag, har dessuten alt jeg trenger :)

Skrevet

BF kom med blomster og kort fra mini. Synes det var veldig hyggelig gjort at ham, han har aldri pleid å huske på sånne dager. Så første morsdag alene ble bra, hyggelig med en liten oppmerksomhet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...