Flippa m Frida Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Ellinor Evelina Evelyn Emmelin (hmm, er jo ikke sikkert at du er ute etter navn på E, men det var det som falt meg inn..) Lykke til med navnevalget!
Plotten og gullgutta =) Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Jeg satt å "smakte" litt på det.. Og kom fram til at de fleste navn som slutter på E passer fint. Cecilie Pernille Helene Susanne Marie Therese Marthe Caroline... =)
White*Angel Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Sofie var det første jeg tenkte på når jeg så navnet Edvard!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Nærmeste naboer har barn som heter Jenny og Edvard og det syns jeg er kjempefint sammen )
prebs Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Caroline Johanne/a Hanna Emilie/a Benedicte Anna Maria/e Kristine Helene Mathilde Mye som passer, egentlig. Edvard er flott!
Mamma´n til lillemor Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Hva med nicoline eller frederikke?
Mortil3nydeligejenter Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Edvine, kun 4 som heter. Syntes det var søtt:O) Edvine & Edvard......klinger bra d!?
Axelia Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Edvard og Emilie Edvard og Sandrine Edvard og Christine Blir merkelig nok jentenavn som slutter på E som jeg synes klinger aller best til Edvard Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå