Gå til innhold

Noen som har utført brystløft her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og samtidig hatt inn sillikon? erfaringer?Anbefaling av klinikk etc?:)

Blir gla for alle som vil dele sine erfaringer om dette,da jeg vurderer å gjøre dette selv...men litt skeptisk,pga arr etc etc.. :)

Og sist men ikke minst vart dere fornøyde etter operasjonen?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løft og reduksjon her.. arrene kan jeg nesten ikke se.. kunne godt ha vandret toppløs tror ikke noen hadde tenkt over det. Men har fått nedsatt følsomhet i brystene.. Hadde gjort det en gang til uansett, tok bort 1 kg.. føler jeg har fått puppene til en 18 åring, superfornøyd :) og ikke minst lettere og myye enklere og finne klær osv men nå ville jo du legge inn og ikke redusere hehe Men arrene tenker jeg aldri på..

Skrevet

Hei,

Tusen takk for du tok deg tid til å svare:):)

Og Gratulerer med "nye" pupper da::)Så bra du ble fornøyd :):)

Var de veldig vondt i tiden etter?

Vet ikke enda om jeg vil legge inn,men er litt redd for at de skal bli for små visst du skjønner =p (Har hatt c-cup i bh'er.Noe i d-cup )

Vil ha stramme,faste fine pupper igjen(men ikke nødvendigvis så altfor store visst du skjønner) =p.

Etter jeg har fått to barn så er de blitt så utroli slappe og de henger liksom.. :S å de føles ikke noe særli bra ut,føler meg veldig missfornøyd.

Har du fått barn etter du gjorde dette eller var det etter du hadde fått de barna som du skulle?:)

Nedsatt følsomhet gjør ikke noe,føler igrunn jeg allerede har nedsatt følelse etter at jeg fikk sistemann. Men vil heller få nedsatt følsomhet enn å gå å være så missfornøyd ja:)

Er det lenge siden du gjorde dette,og kan jeg spørre om hvor mye du betalte?

Skrevet

Hei!

Jeg gjorde dette i mai i fjor på Nobel Clinic i Oslo. Betalte 40 000, men fikk det litt billigere av div årsaker.

Jeg er kjempefornøyd. Var veldig bekymret for arrene, men de vises nesten ikke den dag i dag, bare tynne hvite streker.

La inn 280 g i hvert bryst. Var en slapp b-cup og ble en c-cup. Ville ikke ha så store. Resultatet er veldig naturlig og de som ikke vet at jeg har silikon kan heller ikke se det.

Hadde en del vondt de første dagene så jeg var helt avhengig av hjelp feks til å komme meg opp av senga. La under muskelen.

Aldri angret! Hadde gjort det igjen og anbefaler Nobel på det aller varmeste!

:)

Skrevet

Jeg gjorde det etter jeg var ferdig å få barn. Betalte ingenting da jeg var så heldig å få det dekt :) Det er snart 3 år siden jeg gjorde det nå :) Jeg er veldig gla for jeg gjorde det, har vært missfornøyd hele livet, men med meg var jo det fysiske ting også som gjorde at det ble operasjon. Hadde nok gjort det uansett om jeg hadde fått det dekt eller ikke :) Og hadde hengepupper jeg også, men det er vel naturens gang etter å ha fått barn :) Men jeg hadde det før jeg fikk barn også..

Skrevet

Jeg har hatt reduksjon og løft på Colosseum klinikken i Oslo. Er kjempefornøyd med operasjonen. Fikk det dekket jeg da. Og tru det eller ei, men jeg har ØKT følsomhet i puppene jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...