Lykkelig 2 barnsmor Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Noen som jobber som dette?? Har nettopp født, og synes det ser så utrolig koselig ut å jobbe som dette. Hvor mye tjener dere i året?? og er det stor etterspørrsel på barnepleiere??
missmulatto Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Hei hei. Tenkte jeg kunne svare deg, da jeg så at det ikke var noen respons fra barnepleierfronten. Jobber ikke som barnepleier, men jordmor. Hvor jeg jobber kan man vel si at det til tider er etterspørsel etter barnepleiere. Tingen er at det ikke utdannes veldig mange lenger. Vet ikke hvor man kan ta denne utdanningen, men tror ikke det er så mange plasser. Litt utdøende yrke på en måte. Hos oss ansetter vi av og til hjelpepleiere som får opplæring for å jobbe som barnepleiere. Studenter fyller også denne rollen til tider, ved manko på folk. Ve enkelte avdelinger er det to jordmødre og ingen barnepleier ved fødsel. Et veldig koselig yrke, helt enig. Oppmuntrer deg til å søke litt rundt etter info for å se mulighetene. Vet ikke helt hva de har i lønn, men kan tenke meg som hjelpepleier. Lykke til.
har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Hei.. Jeg har faktisk tenkt å utdanne meg til d:) Er hjelpepleier, å for meg da er det bare en videreutdanning. Den skal jeg ta hjemme som internettkurs gjennom aftenskolen. Etter d jeg har hørt er lønnen rundt hjelpepleier nivå ja..
Lykke X 4 Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Her er noe info om utdanningen: http://www.dinbaby.com/forum/thread/138893907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå