Venter nr 2:)) Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Som sauser etc etc?:) Har så lyst på noe godt me kylling... :)
Tjohoppsannhei Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Ikke saus akkurat, men hender jeg steker kokte poteter fra dagen før med kyllingfilet i terninger, litt lettvint middag. Veldig godt :-)
Venter nr 2:)) Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Det hørtes godt ut! Har du noen saus til da eller bare dette? Tuuusen takk for tipset!
Koseklompen Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Bali Kyllingsaus er kjempegod Eller Bretagne Kyllingsaus..
Tjohoppsannhei Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Bretagne kyllingsaus er veldig godt, har jeg ikke det så bruker jeg bare å krydre godt med salt og pepper, veldig glad i peppersmaken. Hvitløksbaguette er godt til, yammi...
Tommage♀♂ Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg lager en veldig god kyllinggryte, men lager den på slump, så dette blir bare en ca oppskrift. Kyllingfilet i biter som stekes sammen med strimlet løk og paprika, og ønsket mengde hvitløk. (gjerne 2 fedd) Ha over litt vann, og fløte, samt litt tomatpuré. Sausen er basert på fløte, så hell godt over! Krydre med curry, tikka masala, chili, salt, gurkemeie, sitronchili osv, etter smak. Server med ris og gjerne med hjemmelaget og heeelt ferskt brød, bakt på stenbunn om du har det (pizzaovn). Og lag en deilig salat til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå