Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Kvalme med stor K. Ble kvalm en uke før IKM!
-trollemor- Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 jeg hadde mens smerter i bekken og ømme bryster, var ca 4 uker på vei da testen viste positiv.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Usikker på om det var uteblitt mens eller ømme bryster som kom først. Men hadde tidlig veldig ømme bryster iallefall. (nr2 nå).
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Mens murringer, helt klart :-) aldri hatt ømme pupper! kvalmen kom ganske raskt den og...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 En uke før IKM. Mistet helt smakssansen. Stekte en pakke kjøttdeig og måtte bruke 5 spiseskjeer med salt. Jepp, burde kanskje skjønt noe var galt etter 1 spiseskje kanskje hehe
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Kvalme og atter kvalme, alle tre gangene. Og det kom tidlig.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Menssmerter med stor M, har aldri hatt så sterke menssmerter før. Har testet positivt noen dager etter forventet mens nå, og er kvalm. Føler meg også stinn, som om jeg har spist alt for mye, selv om jeg ikke har det.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 Ømme og større pupper et par dager før uteblitt mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå