Amalie82 Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Har kjøpt kommode fra Ikea. Når jeg kom hjem, fant jeg først ut at en del manglet. Fikk tak i den, og skrudde videre, og da var det enda en del som manglet. Nå viser det seg i tillegg, at den ene delen vi fikk var feil, og at noen deler har "slått" seg, så alt ble uansett helt skeivt. Har jeg krav på noe erstatning? Eller noe kompensasjon? Bor ganske langt unna ikea også, så dette har kostet penger og tid. Måtte jo i tillegg skru alt fra hverandre igjen, og inn å bytte. Skal det i morgen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Det kan du vel reklamere på. Ikea har de samme reglene som alle andre bedrifter i Norge =) Ta med hele kommoden og få deg en ny =))
Alenemamma :) Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Det er så irriterendes!!! Har skjedd her flere ganger men har heldigvis gått fint! Du har jo betalt for en vare som ikkje går ann å bruke så ja jeg vil tro at du får bytte! evt penge tilbake..
Amalie82 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 Joda, regner selvfølgelig med å få ny kommode, men hva med å få dekket alle ekstra utgiftene og tidsbruken i forbindelse med dette? Mange ekstra turer på ikea, og skru sammen og fra hverandre kommoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå