Gå til innhold

noen som går på reductil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere isåfall mye bivirkninger? psykiske? Har fått resept avlegen min, men vet ikke helt om jeg tør begynne på de da vi har litt problemer i forholdet om dagen.. men vil jo så gjerne komme igang også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg går på Reductil 15mg.

De bivirkningene jeg har fått er smaksforandringer, ganske så hard i magen, litt mer følsom kanskje og blir kanskje litt fortere irritert.

Jeg har slitt psykisk før. Med angst og depresjoner, men disse har heldigvis ikke kommet tilbake:)

Du kan jo begynne på de og se hvordan du reagerer på de, og fortelle mannen din om det og be han si ifra på en fin måte hvis humøret ditt svinger litt. Han synes sikkert at det er fint for din egen del at du kanskje går ned litt i vekt, siden dette er sikkert noe du ønsker selv siden du har fått tablettene av legen. Ellers så kan du kanskje diskutere med mannen din om du skal begynne på de nå eller vente til forholdet forhåpentligvis er på fote igjen.

Ofte så blir man i bedre humør når man ser at vekta går nedover også;)

Lykke til:)

Skrevet

Ingen andre en at blodtrykket steg noe vannvittig fort og etter to mnd måtte jeg slutte på dagen. Gikk ned masse, så det var en fin start for meg.

Inegn psykiske bivirkninger, det sa ikke lege noe om engang, ville hoppet i det om jeg var det.

Skrevet

Mine bivirkninger:

Hjertebank

Søvnproblemer

Svettetokter

Det funket bra, jeg var ikke sulten, spiste lite og gikk ned i vekt. Hadde masse energi, trente mye og var svært glad og fornøyd. Da jeg sluttet/hadde pause pga søvnproblemer fikk jeg en kraftig depresjon og opplevde å bli paranoid. Jeg bruker aldri dette igjen.

Skrevet

Munntørhet de første ukene og svettetokter og det var det vært. Gikk ikke ned så superfort men gikk ned 12 kg på 3 mnd.

Skrevet

Jeg har vært å kjølpt tablettene idag, har veldig lyst å begynne, men pga krisen i forholdet har mannen min flyttet ut for en periode og er jeg mye alene med ungene.. Men tror det hadde vært godt for meg å begynne å gå ned i vekt, er bare redd jeg skal bli mer "ustabil" enn vanlig? er det vanlig å bli mer lei seg?

Skrevet

Dytter litt jeg for å se om noen kan svare på det siste spørsmålet mitt...

Skrevet

Har ikke hørt om det. Tvert imot ble jeg svært stabil, hadde overskudd og var "lykkelig" konstant. Men jeg ville vært obs når du evt slutter med pillene, for da ble jeg kjempe ustabil. Rett og slett deprimert og ville hatt problemer dersom jeg var alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...