May-juli07+mai09 Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Legen min målte at forsteret mitt hadde 170 Er dette bra, normalt osv...????
gravid86 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Ja, dette er ganske så normalt. Hjertet til den lille slår utrolig fort! Tror det er normalt at det ligger mellom 150-170 slag i minuttet. Helt utrolig:)
May-juli07+mai09 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Det er bra.... Jeg har aldri hørt om over 160 før jeg så da lurte jeg litt!!!!
karro86 Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Min sønn hadde en hjertelyd på mellom 160 og 170 gjennom hele svangerskapet. Venter jente nå, så er spent på hvordan hjertelyden er denne gang Helt normalt med andre ord!
Milli123 Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Hei! Jeg venter en jente den 3. juni, og har ligger på rundt 150-160 hele svangerskapet. Har også hørt at de fleste ligger mellom 120 -170 slag pr. min ett sted, men det er jo helt individuelt egentlig! Ellers hørte jeg også av en lege at de som venter jente ofte har høyere hjertelyd enn de som venter gutter. Ikke vet jeg hvorfor.... :-) Milli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå