Gå til innhold

hjertelyden... er dette høyt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min målte at forsteret mitt hadde 170

 

Er dette bra, normalt osv...????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette er ganske så normalt. Hjertet til den lille slår utrolig fort! Tror det er normalt at det ligger mellom 150-170 slag i minuttet. Helt utrolig:)

Skrevet

Det er bra....

 

Jeg har aldri hørt om over 160 før jeg så da lurte jeg litt!!!!

 

:D

Skrevet

Min sønn hadde en hjertelyd på mellom 160 og 170 gjennom hele svangerskapet. Venter jente nå, så er spent på hvordan hjertelyden er denne gang :)

 

Helt normalt med andre ord!

Skrevet

 

Hei!

 

Jeg venter en jente den 3. juni, og har ligger på rundt 150-160 hele svangerskapet. Har også hørt at de fleste ligger mellom 120 -170 slag pr. min ett sted, men det er jo helt individuelt egentlig!

 

Ellers hørte jeg også av en lege at de som venter jente ofte har høyere hjertelyd enn de som venter gutter. Ikke vet jeg hvorfor.... :-)

 

Milli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...