Gå til innhold

om barn blir byttet om på sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det først blir oppdaget 2 år etter på.

er det noen regel for om man bytter tilbake igjen da?

for det kan jo hende den ene mammaen vil bytte og den andre ikke vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et tilfelle som ble oppdaget i (tror) jeg Tyskland for en del år tilbake.

I de sitt tilfelle ville ikke mødrene bytte om igjen.

Skrevet

nei, jeg hadde heller ikke villet bytte om. men det er jo mange som legger veldig stor vekt på biologi

Skrevet

Ville ikke du byttet om? Hvorfor ikke?

Jeg hadde ville byttet om uten tvil, selvfølgelig hadde det sikkert vært tøft for man hadde jo blitt glad i barnet, men det hadde jo ikke vært mitt barn.

Skrevet

Så en film om det for mange år siden.

Der ble det rettsak av det. Men det var jo amerikansk film da. (Eller noe sant i den durr)

Skrevet

hvorfor jeg ikke ville byttet om?

fordi jeg elsker småen over alt på jord, uansett om han har kommet ut av meg eller ikke. det er han jeg har ammet, han jeg har kost, han jeg har trøstet, han jeg har led med, han jeg har sovet inntil, han jeg har delt verdagene med. og det er jo disse tingene som betyr noe. ikke dna.

Skrevet

Skjønner jo det, men ville du virkelig gitt avkall på å bli kjent med ditt "ekte" Det er jo tross alt det barnet du har bært på, gledet deg til å treffe, født.

Hmm, ser hva du mener men klarer ikke å forstå det helt =)

Skrevet

Har det skjedd deg eller?? Ble litt nysgjerrig nå jeg, hehe

Skrevet

aldri i livet om eg hadde byttet bort 2 åringen min. aldri aldri. hadde drete om hun ikke var min biologisk for det er henne eg elsker over alt på denne jord...

men heldigvis vet eg med sikkerhet at hun kom ut fra meg og. hehe.. for hun var aldri borte fra meg etter fødselen...

Skrevet

Når jeg lå på barsel med minsten hadde jeg helt angst for dette, han mistet nemlig navnelappen sin hele tiden.. Drømte om de hele tiden.. Så da de kom inn med han på natten for å amme (han lå i lys) sa jeg at jeg trodde det var feil unge..

Huff for et mareritt det hadde vært, godt han er veldig lik meg nå så vet jeg at det er riktig unge :-)

Skrevet

og det samme gjelder mini på 9 mnd. hadde alrdi byttet han bort heller..men vet med sikkerhet at han er min og..:)

Skrevet

nei er du gal. det har ikke skjed meg. bare jeg og en venninne som begynte og snakke på det... hehe

men hadde du klart og levere fra deg det barnet du har nå? i bytte mot ditt biologiske?

Skrevet

Hørte om noen som fant det ut etter 6 år.. Da ville den ene familien bytte, mens den andre ikke ville... Syntes synd på den ungen ingen "ville ha".. :(

Selv hadde jeg heller ikke villet bytte, men ville prøvd å fått til en samværsavtale med den andre familien eller noe sånt... :)

Skrevet

ja en samværsavtale hadde sikkert vært lurt :-) hehe... helt til de 4 foreldrene skilder seg. da kan de ha de to barna vær 4 helg :P

men så lenge folka er gift funker det jo... hehe

Skrevet

På sykehuset klarte jordmor faktisk å gi meg feil barn andre dagen etter fødsel! Jeg så det jo med en gang, da... For det første er det en jente, liksom, jeg fikk da vittelig en gutt! Jeg var ikke SÅ dopa ned på smertestillende at jeg ikke husket det! *hehe* Jordmor hadde bare kastet et kjapt blikk på navnelappen på babysenga, og navnet til barnets mamma begynte med de samme 2-3 bokstavene som mitt... Hun var litt flau, kan man si. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...