Gå til innhold

Farfar døde igår kveld!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farfar døde igår kveld, han var 91 år, så det var vel venta, er ikke så trist egenlig, for de siste 3 ukene har vi venta på det, han har hatt 2 slag å lungebetennelse, blodforgiftning osv. Han skal begraves fredag den 13, og det er jo såååå typisk at dette kræsjer med planer vi la i begynnelsen av januar. Vi har planlagt tur til tromsø da, har ikke vært på fastlandet siden august, ungene gleder seg masse, vi skal være borte fra torsdag til søndag. Er så i tvil om hva jeg skal gjøre, om jeg skal fly fra tromsø tiiiidlig fredags morgen for å rekke begravelsen i haugesund, også reise opp igjen til tromsø tiiiiidlig lørdags morgen. Har funnet noen ganske billige billetter, så det går bra, men går jo glipp av en hel dag sammen med ungene i tromsø!! Hmmm, ikke lett dette her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer.

Min farmor var 93 da hun døde, så vi var på en måte forberedt at hun kom til å dø (pga. alder og sykdom). Så var det allikevel vemodig og trist da hun døde. Mange gode barndomsminner var knyttet opp til henne.

Skrevet

Kondolerer !

Hva foeler du selv, innerst inne, uten aa tenkte paa dine barn eller evt hva din far syns osv... ?

Det er langt,dyrt og han var 93 aar saa jeg sybs du kan gjoere som du selv foeler for .

Klem

Skrevet

Kondolerer!

Du må bare kjenne etter i hjertet ditt hva du føler blir riktig å gjøre. Er nok ingen andre som kan fortelle deg det, for vi er jo forskjellige, og har forskjelliege forholdt til våre næremeste.

Men personlig kunne jeg aldri latt vær å dra i min farfars begravelse, men det betyr jo ikke at jeg mener du MÅ reise. Som sagt er det bare du som vet hva som er riktig for deg. Og svaret ligger i hjertet ditt...

Skrevet

Nå er flybillettene bestilt, så det blir begravelse. Mann og barn får kose seg alene i tromsø et døgn ,-)

Skrevet

Kondolerer

For min egen del ville nok jeg utsatt Tromsø turen til helga etter. Kunne aldri tenkt meg å ikke dratt i mine besteforeldres begravelse, eller ikke tatt ungene med, men det er jo selvfølgelig langt å dra, men dette må du som de andre over her sier føle på selv.

Skrevet

Det blir alt for dyrt å utsette tromsø turen, da må vi betale mellomlegget på flybillett prisen vi har betalt og det som det koster nå. Vi var inne på tanken at alle skulle fly videre fra tromsø til haugesund på torsdagen, men det ville kostet oss 25 tusen, og så mye er jeg faktisk ikke villig til å betale for at ungene mine på 7,5 år, 5 år og 3 år skal få være med i begravelsen.

Mann og barn er klar for å være i tromsø et døgn uten meg, så det går bra ;-) Håper bare det ikke er forsinkelser nedover, etter planen skal jeg være i haugesund 10.15 og begravelsen starter 13.00

Skrevet

om du synes det er den beste løsningen synes jeg du skal gjøre det sånn. Go morsdag til deg!

Skrevet

tror og håper det er den beste løsningen, er ihvertfall det for økonomien...

God morsdag til deg også ;-) og til alle andre mødre her inne ;-)

Skrevet

Hoeres ut som du har tatt det valget som var riktig for deg ! Hadde nok valgt det samme selv og dratt i begravelsen.

Men enig med deg og hadde ikke brukt de pengene paa at barna skulle vaert med. Saa naere er de vel heller ikke med tanke paa hvor langt fra hverandre dere bor?

Husker hvordan flyprisene er naar man bor i nord og syns dere har gjort et fornuftig valg.

klem

Skrevet

Kondolerer. Godt du fant en løsning som fungerte for dere så du får tatt farvel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...