Gå til innhold

Jeg er så sliten ! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I August i fjor ble en test positiv, både jeg og sambo var i lykkrus, vi gledde oss slik til å få en liten baby i hus ! :)

Lykken snudde fort...Fra uke 6-20 spydde jeg hver eneste dag, i uke 15-16 kom også bekkenløsningen..I uke 29 ble jeg lagt inn på sykehuset med premature rier..Nå er jeg 33 uker og jeg kvalmen kom tilbake for noen uker siden, bekkenet mitt er helt på trynet, og jeg går med maserier hele dagene, men legene vil ikke stoppe det så lenge det ikke går utover livmorhalsen...

Før jul skulle vi også kjøpe en leilighet, vi skulle få flytte inn i januar/februar. Så vi solgte huset vårt og flyttet til svigers midlertidig. Men nå er det rot med leiligheten i tillegg, snikkerne ble permiterte en stund og nå får vi ikke flytte inn før i april/mai...

Alt det her har gjort at jeg ikke orker tanken på en baby..:( Jeg er så sliten i kroppen, gråter hver eneste dag..Får ikke lov å gjøre noe pga maseriene, kommer meg ikke så langt mtp bekkenet heller..

Har en venninne som nettopp har fått baby, vi har vært en del der på besøk...Men tanken på baby gjør meg kvalm..Og når jeg ser hvor sliten hun er i tillegg blir jeg bare mer og mer deprimert...

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget her, men må få det ut en plass der jeg kan være anonym...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også en periode i svangerskapet der jeg aldri trodde jeg skulle klare en fødsel, og langt mindre trodde jeg skulle ha overskudd til babyen. "Du klarer det", sa jordmor jeg gikk til kontroll hos. Og rett fikk hun, hehe. Fødsel og barseltiden har gått som en lek. Jeg hadde krefter og overskudd jeg ikke visste jeg hadde. Du klarer dette - selv om enkelte dager er tunge.

Klem

Skrevet

vet du!! de KAN stoppe maserier!!

med nr 2 lå jeg i 20 timer med vannvittige maserier, men til ingen nytte..(ved termin)

med nr 3 fikk jeg også maserier (ved termin) men da kom de å satte en sprøyte i magen som skulle stoppe maseriene (stopper ikke ordentlige rier)

å du himmel så deilig det var! reiste hjem etter 1 time.:)

men måtte tilbake på kvelden da, for DA var det ordentlige rier:))

Skrevet

He he, det er da INGENTING å være gravid sammenlignet med å ha en nyfødt som skriker hele døgnet.

Skrevet

Huff ja, det kan være tungt. Helt forferdelig faktisk!

Men alt kommer til å ordne seg. Du er sikkert ekstra deprimert pga situasjonen med leiligheten. Skjønner at du kan ha slike tanker :) Men nå blir det snart lysere og lettere ute, og da blir det også lettere for deg å være til:) Kroppen blir også 10 000 ganger lettere etter at ungen har kommet ut :)

Dette går bra vettu :)

klemmer

Skrevet

Var ikke fint sagt anonym 13.38

De fleste nyfødte er kjemperolige, og sover det mesteparten av døgnet!!

Du får jo også kroppen din tilbake da, så alt vil bli mye lettere :)

Skrevet

Det der hørtest ikke greit ut, kansje du bør prate med noen ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...