Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Den som ofte blir brukt på overvektige pasienter som skal opereres og trenger å gå raskt ned i vekt. Det finnes en spesiell oppskrift på denne kuren og jeg kunne få låne den av en nabo men er litt skeptisk. Har stoppet helt opp på ketolysekuren...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har gått på den Rikshospitalets diett ja! Joda, stupte ned ca 10 kg på 2 uker, men cluet er vel det at man må fortsette i samme stil, ellers så spretter man opp igjen! og gjerne et par tre "bonuskilo" i tillegg!
ifie Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 En kompis brukte den i to uker og gikk ned nesten 8 kg! Man skal ikke bruke den "uendelig" Om jeg husker riktig må man ta en pause om man går ned så mye som 10 kg på et par uker. Det positive med denne kuren er jo at man aldri går sulten, og at man ser resultater fort. En kickstart
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 Ok, tusen takk:-) Men vet dere hva som skjer hvis jeg hopper direkte fra ketolyse til sykehusdietten?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Hva går denne dietten ut på?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2009 Kan jo forklare hva jeg har forstått da... Du lager opp masse av en suppe med forskjellige grønnsaker som du skal spise så og så mye av, den ene dagen skal du drikke juice og spise epler utenom denne suppa, neste dag meloner og amdre frukter (husker ikke helt). Hvertfall så er det sammensetningen av denne kuren som gjør at du raskt går ned i vekt. Vil bare vite litt mere om den før jeg tester den ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå