Gå til innhold

Stressa jeg IKKE det hele tatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er nå 3mnd3dager på vei med mitt andre barn. Jeg ble så sinnsyk stressa idag tidlig for plutselig så hadde jeg blødninger å jeg har ikke hatt noe i begynnelsen av dette svangerskapet,ikke no heller når jeg gikk gravid med datteren min,

Jeg hadde et spontanabort før jeg ble gravid med michelle,så når jeg kjente at det plutselig rant ned av meg som det ofte kan gjøre når man har mensen så fikk jeg heeeelt noian for det kom en del, men ikke like mye som det gjore når jeg hadde spontan abort.

Jeg blør litt ennå, men ingen smerter i magen heldigvis må innrømme at jeg er litt redd ennå, men det hjalp MYYYYE å gå til legen for han sa at det var bare frisk blod som kom å at det var ikke no å være redd for tokk oxo en blod pøve istedenfor en urin prøve for å være sikker på at jeg fortsatt venter,Skal tilbake igjen på mandag for å ta en ny blodprøve.

Jeg er HELT sikker på at jeg er gravid ennå for jeg har ikke hatt no vondt, men man kan jo seff ikke være for sikker.

Er det noen som har opplevd det sammen eller no lignende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at morkaken ligger over åpningen og at det er derfor du blør.

Når jeg gikk gravid med nr 2 lå min morkake foran når jeg var i uke 16-17 men i uke 32 var den trekt seg opp heldigvis for da fikk jeg føde som normalt :o) dette går nok bra skal du se

• 2 uker senere...
Skrevet

Idag har jeg vært påen tidlig ul å det viste seg at morkaka mi lå litt lenger ned å dem sa det samme som deg at den trekker seg oppover etterhvert.

Det var så morro å se barnet som vokser i magen min han/hun lå med hode opp mot brystet mitt og beina ned mot livmoren,

Fikk dessverre ikke sett kjønnet siden,han/hun hadde beina i veien.

var betrygene å være hos legen å få se og vite at alt sto helt bra til(";)

Skrevet

Det var jo bra at alt var fint og flott inni magen din :o) Jeg hadde heldighvis ingen blødninger med nr 2 men de sa det når jeg var på ul at det kunne skje....

Er du langt på vei nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...