To + en? Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Heisann! Skal ha nr. 2 i mai og er litt nervøs for dette med rifter. Fikk vaginale rifter sist og måtte sy totalt 10 sting. 6 inni og 4 utenpå. Revner man mer andre gang, eller mindre? Hvilke erfaringer har dere? :-)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har 2 fødsler bak meg! 1 gangen revnet jeg ikke, et par pyntesting pga et klipp. Gang nr 2, med en baby 500gr mer enn broren, ble det ikke sting i det hele tatt
Sol + spire Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er bare 2 gangsfødende jeg også, og revnet ikke under første fødsel. Sydde vel bare noen pyntesting. Men hvis tankegangen min er riktig, vil det ikke være logisk å revne mindre ved neste fødsel siden det tross alt har vært en som har banet vei der fra før? Vet ikke...kanskje noen vet?
Lykketroll 2;) Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Dette har jeg også tenkt på, men hvis man har sydd fra før, vil ikke dette arrvevet være mindre elastisk enn om man aldri hadde revnet/ blitt klippet....? Huff, jeg er litt bekymret pga at jeg ble klippet sist, og har nå nok et stort barn på gang.
Attekattenoa Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Har man sydd mye tidligere og dermed fått "dødt" arrv-ev så er nok sjansen litt større for at dette også vil revne opp igjen ved en senere fødsel. Men man vet jo aldri, har nok litt å si hvor stort barnet er rundt hodet også..
Spireline Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg revnet opp, ned og inn med nr. 1. Med nr. 2 var jeg også kjempenervøs, for jeg husker at det var en smertefull opplevelse å bli sydd sammen igjen etterpå. Men m henne satte de kun et lite pyntesting. Nå venter jeg nr. 3 og håper at det skal bli sånn ca som når 2. Ikke godt å bli sydd på kryss og tvers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå