Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Skal ha nr. 2 i mai og er litt nervøs for dette med rifter. Fikk vaginale rifter sist og måtte sy totalt 10 sting. 6 inni og 4 utenpå. Revner man mer andre gang, eller mindre? Hvilke erfaringer har dere?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 fødsler bak meg!

1 gangen revnet jeg ikke, et par pyntesting pga et klipp.

Gang nr 2, med en baby 500gr mer enn broren, ble det ikke sting i det hele tatt

Skrevet

Jeg er bare 2 gangsfødende jeg også, og revnet ikke under første fødsel. Sydde vel bare noen pyntesting. Men hvis tankegangen min er riktig, vil det ikke være logisk å revne mindre ved neste fødsel siden det tross alt har vært en som har banet vei der fra før? Vet ikke...kanskje noen vet?

Skrevet

Dette har jeg også tenkt på, men hvis man har sydd fra før, vil ikke dette arrvevet være mindre elastisk enn om man aldri hadde revnet/ blitt klippet....? Huff, jeg er litt bekymret pga at jeg ble klippet sist, og har nå nok et stort barn på gang.

Skrevet

Har man sydd mye tidligere og dermed fått "dødt" arrv-ev så er nok sjansen litt større for at dette også vil revne opp igjen ved en senere fødsel. Men man vet jo aldri, har nok litt å si hvor stort barnet er rundt hodet også..

Skrevet

Jeg revnet opp, ned og inn med nr. 1. Med nr. 2 var jeg også kjempenervøs, for jeg husker at det var en smertefull opplevelse å bli sydd sammen igjen etterpå. Men m henne satte de kun et lite pyntesting. Nå venter jeg nr. 3 og håper at det skal bli sånn ca som når 2. Ikke godt å bli sydd på kryss og tvers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...