~Tjorven,overtid~ Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Er en smule lei av å vente.. Når fikk dere positiv test??
MamaCita81 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Ja deteraldri no morro å vente på no prøver, men hva er ikm?
Veslemus Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Brukte CB digital test og testet positivt to dager før IKM. Der lyste det mot oss: Gravid. Så sjekket jeg hos legen dagen etter forventet mens og fikk bekreftet at, ja, du er gravid. Ikke alle får positiv test så tidlig, så like greit å vente. Grunnen til at jeg testet så tidlig var at jeg hadde en sterk mistanke hele den 3. uka, pga kvalme og utmattelse. Skulle på fest lørdagen, og ville sjekke om det var lurt å la vær å ta vin den helga. Noe jeg selvsagt droppet Lykke til
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Jeg testet 7 dager før med en billigtest strips og fik svak positiv på morgen urin det samme gjorde jeg 6 dager før ikm også testet jeg med en cb digital 5 dager før med ettermiddags urin og fikk positivt
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 testet positivt 9 dager før....men nå viste det jo seg at det var to små inni der og ikke bare en, så det var nok derfor jeg fikk positiv test så tidlig. mistenkte det jo pga av sterke symptomer også.
Veslemus Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Glemte å skrive at jeg testet med morgenurin, Lurt det, når man tester tidlig.
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er i uke 9+3 nå og alle ser at jeg er gravid så det er mange som sier at de tror det er 2 inni der. ser ut som jeg er 5 mnd på vei uansett om det er morgen eller kveld
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Hei! Testet positivt 6 dager før IKM, altså 9 DPO - på utvannet formiddagsurin - grunnet til at jeg testet så tidlig var på grunn av kvalme, svimmelhet, uvelhet og nesten total utmattelse... Fikk det bekreftet hos legen dagen når jeg leverte morgenurin. Han sa at ikke alle testet positivt så tidlig, så jeg responderer visstnok svært godt på hcg. Lykke til =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå