Gå til innhold

Host - host - host

Anbefalte innlegg

Skrevet

LilleSnupp har brukt mesteparten av kvelden til hoste og personalet snakket om alle barna som gikk rundt og hostet i barnehagen. Nå er hun sjelden syk, men hvor mye bør vi akseptere før vi oppsøker lege? Eldstemann gjorde det mye enklere for oss for han hostet til han spydde og da var veien ofte kort til fastlegen......

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd hostesaft?

Her får lillemann hostesaft på kvelden, ellers er dt bjeffing konstant.

Bisolvon har god effekt her.

Men terskelen min er høy for å oppsøke lege ang hoste, husker med gru at han fikk efedrin da han var 8-9 mnd.

Sur, sjuk og totalt hyper var ingen ideel kombinasjon!

Men jeg har egentlig ikke noe vettugt å komme med :-)

Skrevet

Her har alle hostet i to uker nå. Mannen bruker hostesaft, de andre får ingen ting annet enn lunken solbærsaft innimellom. Minstesnupp hadde feber i 9 dager, den sjette var vi hos legen som ikke gjorde noen ting annet enn å konstantere at det var et vanlig forkjølelsesvirus.

Skrevet

Æsjda.

9 dager feber er jo lenge det da. Vi har cosylan stående, men ungene nekter å ta det, og da bruker ikke vi krefter på å tvinge det i dem heller. Bare litt redd for om det vil utvikle seg til bronkitt.

Får bare passe litt på at vi ikke er for lenge ute i helgen eller at hun blir kald ;o)

Skrevet

Det er veldig vanskelig å vite når man skal ringe, det synes jeg også.. Tips?

Mener du da til å få henne til å hoste mindre? Jeg vet at mentol-salve under begge føtter funker som bare det.

God bedring til LilleSnupp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...