Zeke Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hvordan gikk det i dag,skulle ikke du på Ul.i dag?
snuffe Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Heisann, det gikk fint. Hjerteslag og alt i orden. Litt liten kanskje, men det var visst både vanskelig og måle og veldig vanlig med stor variasjon. Får en ultralyd til om et par-tre uker, fordi gynekologen min er hyggelig og jeg er nevrotisk. Ser sikkert litt mer da. Foreløbig var det bare en klump med en prikk. =)
Zeke Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2009 Var ikke så stor nurket mitt heller, skal tilbake ca i uke tolv, men hjerte slo så det lover jo bra da. Hvor langt er du på vei da?
snuffe Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Var 6+2 i går, men det visste jeg fra før. Hun hadde nok kanskje gjettet noen dager kortere om det ikke var IVF, men det er virkelig ingen tvil om når egget ble befruktet. Det stod en gjeng dansker og så på befruktningen, liksom... =) Får sikkert en ultralyd rundt uke 12 jeg også, gynekologen er ganske snill sånn. Om alt går godt blir det bra i fotoalbumet i hvert fall, vi har bilder fra embryoet var to dager gammelt og fremover. =)
Zeke Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2009 Så gøy da, jeg var bare 6,4 uker men trur jeg er lengre, stemmer ikke med befruktningen så vi får se i uke 12, da får jeg vel endelig termin. Lykke til i allefal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå