Gå til innhold

En navnerunde til:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Martine

2. Nora

3. Johanna

4. Selma

5. Sigrid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nora eller johanna.

sterke fine navn!

johanna er mye finere enn johanne synes jeg, mye sterkere:-)

Skrevet

Oscar er flott : )

Nora - kjempefint

Johanna - liker mye bedre JohannE

Sigrid - aldri likt

Selma - kjempefint

Martine - kjempefint

Tror favorittene er Nora og Selma=)

Skrevet

Liker veldig godt Sigrid jeg da, men syns Selma passer utmerket sammen med navnene dere hadde fra før :)

(Men jeg kjenner en Selma, og hun er en sånn skikkelig rar liten kunstnersjel, så jeg har litt negative assosiasjoner til navnet, og ville derfor aldri valgt det selv..)

Skrevet

du nevnte Sara lenger oppe, det synes jeg er fint :) hvis ikke trot jeg hadde valgt Johanna, de andre var så vanlige.

Skrevet

Bare av rein nyskjerrighet....hvor i landet heter mange Selma?

Skrevet

Synes mange henger seg opp i hvor mange som har det og det navnet. vel, finn et navn da, som nesten ingen heter og som man faktisk vil kalle barnet sitt! Det er neimen ikke lett..

Miste jenta mi heter Selma, men med et mellomnavn som gjør at ho er den eneste i Norge som heter det. Litt morsomt synes jeg, men absolutt ikke en kriterie.

Ta et navn du liker, og blås i om 32 heter det, eller 989..

Ellers synes jeg Sara er nydelig, og osKar;)

Skrevet

I Oslo er det veldig pop. Ellers kan du sjekke på ssb/navn og se fylkesvise variasjoner.

Skrevet

Jeg ville beholdt alle navnene på lista og ventet til babyen blir født. Det gjorde vi og da var begge overbevist om hvilket navn som passet best før vi hadde snakket sammen om det. Det er jo ikke sikkert alle navnene passer babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...