Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. februar 2009 #26 Skrevet 6. februar 2009 1. Martine 2. Nora 3. Johanna 4. Selma 5. Sigrid
PAVEEL Skrevet 6. februar 2009 #27 Skrevet 6. februar 2009 nora eller johanna. sterke fine navn! johanna er mye finere enn johanne synes jeg, mye sterkere:-)
prebs Skrevet 7. februar 2009 #28 Skrevet 7. februar 2009 Oscar er flott : ) Nora - kjempefint Johanna - liker mye bedre JohannE Sigrid - aldri likt Selma - kjempefint Martine - kjempefint Tror favorittene er Nora og Selma=)
stjertløvetann Skrevet 7. februar 2009 #29 Skrevet 7. februar 2009 Liker veldig godt Sigrid jeg da, men syns Selma passer utmerket sammen med navnene dere hadde fra før (Men jeg kjenner en Selma, og hun er en sånn skikkelig rar liten kunstnersjel, så jeg har litt negative assosiasjoner til navnet, og ville derfor aldri valgt det selv..)
mamarama og lille banan Skrevet 7. februar 2009 #30 Skrevet 7. februar 2009 du nevnte Sara lenger oppe, det synes jeg er fint hvis ikke trot jeg hadde valgt Johanna, de andre var så vanlige.
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. februar 2009 #31 Skrevet 7. februar 2009 Bare av rein nyskjerrighet....hvor i landet heter mange Selma?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. februar 2009 #32 Skrevet 7. februar 2009 Synes mange henger seg opp i hvor mange som har det og det navnet. vel, finn et navn da, som nesten ingen heter og som man faktisk vil kalle barnet sitt! Det er neimen ikke lett.. Miste jenta mi heter Selma, men med et mellomnavn som gjør at ho er den eneste i Norge som heter det. Litt morsomt synes jeg, men absolutt ikke en kriterie. Ta et navn du liker, og blås i om 32 heter det, eller 989.. Ellers synes jeg Sara er nydelig, og osKar;)
prebs Skrevet 7. februar 2009 #33 Skrevet 7. februar 2009 I Oslo er det veldig pop. Ellers kan du sjekke på ssb/navn og se fylkesvise variasjoner.
mamman til to gutter Skrevet 7. februar 2009 #34 Skrevet 7. februar 2009 Jeg ville beholdt alle navnene på lista og ventet til babyen blir født. Det gjorde vi og da var begge overbevist om hvilket navn som passet best før vi hadde snakket sammen om det. Det er jo ikke sikkert alle navnene passer babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå