Gå til innhold

Kinemor85

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan tro jeg har tenkt på deg i dag...

Hvordan gikk det på Ultralyd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HeiHei!

Det gikk veldig veldig bra på ultralyd i går! Fikk se lille nurk ved både innvendig og utvendig ul. Det var heeeelt fantastisk! Gikk ikke å se kjønnet da,det var litt for tidlig. Men to armer og to bein,det holder lenge for min del :)

Er så fornøyd atte! :)

Et lite lite bilde ligger på bloggen min hvis du vil se:)

www.kine85blogspot.com

Skrevet

To armer og to bein holder i massevis :o) Så kan resten falle på plass senere.

I og med at du er så sikker på at det er en gutt regner jeg egentlig med at du har rett, men det blir jo også spennende å se.

Knallkjekt å høre at det gikk så bra. Føles det litt lettere??

Skrevet

Jeg aner ikke hvorfor,bare ganske sikker på at det blir en gutt,så får vi se ved neste ul:)

Ja vet du,jeg er så lettet,gla og fornøyd og jeg klarer å slappe av,sånn ordentlig uten å ha det i bakhodet hele tiden. Ganske så stressende egentlig! heheh.

Skrevet

Jeg er så enig med den bloggen din som sier at det er stressende å være gravid!! Nye ting skjer med kroppen hele tiden, du må forholde deg til ting som du ikke merker, men som bare ligger der og kanskje kan skje, alle har sykt mange forventninger til deg om hvordan du skal tenke og hva du skal gjøre, samtidig som de også forventer at du skal være akkurat som før. Og i tillegg dukker det stadig opp noe nytt å bekymre seg for...

Hehe... Men det blir vel ikke bedre etterpå heller.. Og etter hvert som tiden går nå, så faller en jo mer på plass inn i en rolle, og da kommer tingene litt av seg selv.

Akkurat nå gleder jeg meg bare til neste uke, og det at mannen min skal bli ferdig med prosjektet på jobb, slik at han kan slutte å jobbe 150%. Har nesten ikke sett han siden før jul, og det skal bli godt å være to om dette igjen!!

Dette var første UL'en din, var det ikke?? Og neste er i mars??

Skrevet

Ja,neste u.l er den 3mars...en liten evighet til. Men men :)

Ja jeg kjenner meg igjen i den situasjonen der ja. Samboern har oxo enormt mye å gjøre på jobb om dagen. Men vi får iallefall helgene sammen da:)

Jeg kjenner jeg nesten blir litt sliten av alle rundt meg oxo jeg,som ringer og spør hver dag vettu. Hvordan er det med deg,hvordan føles det i dag...osv osv. Ikke misforstå meg,er jo veldig veldig koselig at de rundt meg bryr seg. :)

Ser at det står at du venter en juni prinsesse,når i juni har du termin? :)

Skrevet

Vi har termin 25 juni! En liten St.hans Prinsesse :o)

Og i dag er siste dagen med sykt mye overtid for samboeren!! Hurra!! Da kan vi endelig begynne å skrive ønskelister, og se på hva vi trenger og har bruk for. Jeg "trua" i går med at hvis det fortsetter slik som dette så må vi bare benytte oss av den stellebord-kommoden vi allerede har fått. Så får hun sove i en skuff, ha lekegrind i en skuff, og setter vi hjul på den siste skuffen så får vi bruke den til vogn. Fikk et høytidelig løfte tilbake om at det ikke ville bli flere slike prosjekter, og at jeg ville merke at ting ville bli annerledes, og at prinsessen vår skulle slippe å sove i en skuff.. ;o) Heldigvis har jeg en super samboer :o)

Ellers har jeg det motsatte problemet av deg, nemlig at jeg ikke hører så mye fra noen. Nå har jeg tidligere sagt en gang at jeg synes gravide selv bør være flinke å holde venner å kjente oppdatert, for det er lett å bekymre seg for dem også, og av og til kan det være ekkelt å spørre. Men jeg skulle ønske at de kunne se at jeg ikke orker så mye som før, og at de kunne vært litt flinkere med å ta initiativ til å komme på besøk f.eks.

Men jeg har stor tro på at solen vil endre alt. Vi hadde 20 grader i solen på altanen i dag!! Det er jo helt fantastisk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...