pinglo Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Klarte å kaste Milo oppi det derre hullet som tøymykner egentlig skal oppi.. Var det kjempe dumt eller går det bra?
St.Sunniva Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Kommer jo an på hva du hadde der som miloen skulle være da ;-) For ellers har du vasket klærne uten såpe, men skylt de med milo. Er jo ingen krise, men jeg ville vel vasket klærne igjen bare.
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Øh... er det ikke der den skal da? Jeg hiver alltid Milo'en oppi der og klærne blir likevel rene.
mamman til to gutter Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har gjort det samme et par ganger og har kjørt en ekstra vask med milo riktig sted etterpå (for nei, den skal ikke der skyllemiddelet skal, det er såpe, ikke skyllemiddel;-) )
pinglo Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Fikk ikke tømt noe milo oppi der det egentlig skulle være. Brukte siste rest av Milo i feil hull. Men skal ha en flaske Milo til på hus, må bare finne den først. (den er sporløst forsvunnet) Så får jeg vaske det en gang til.
St.Sunniva Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Milo finnes jo som skyllemiddel også forresten, men når maskinen skyller, så er jo det i kaldt vann bare.
miapia Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Hvis det virker rent er det jo bare å sette på en ekstra skylling....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå