Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hva blir best? Serveres varm eller kald? Skal ha de i en hovedrett med kylling. Stod ikke noe i oppskriften om hvordan man gjorde det..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er ikke kokk, men jeg pleier å dele cherrytomater i to, blande dem med fetaost og pinjekjerner, og krydre oljen fra fetaosten med urter, salt, litt hvitløk, og litt annet småtteri. La dette ligge en stund før jeg blander det inn i en grønn salat av ruccola og isberg f eks, rett før servering. Oljen vil da fungere som dressing i salaten, og tomatene smaker nydelig:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 er kokk,men spørs hvor god tid du har.... men noe som er veldi godt og enkelt er; cherrytomater i en liten ildfastform,ha på salt og pepper og dekk tomatene me olivenolje.Ha dem i steikovnen på 120 grader i en time.Blir knall gode.Oljen som er igjen kan d bruke til andre ting...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er ikke kokk, men de tomatene der smaker bare diggiedigg!! Bedre enn det meste faktisk!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Takk for tips! Kan man servere tomatene kalde? Plassmangel i ovnen.. Ikke kalde da, men tilberede de litt før maten skal serveres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå