Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Mallorca, Palma Nova. Sunny beach, Bulgaria.
Joikaboll@ Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Kunne veldig tenkt meg tilbake til Azorene, en nydelig øy.
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Den hvite ørken i Egypt nær farafra oasen. Penang i Malaysia Disneyworld i Florida (jaja, det er håpløst tacky og jeg elsker det) Kauai, Hawaii
mamarama og lille banan Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Krabi i Thailand. Vakreste sted på jord. Men en må loffe ut i skjærgården for å finne de vakreste stedene. Hydra i Hellas. Utrolig fredelig og vakkert. Det finnes ikke biler der, bare muldyr, hehe Cefalú i Italia. Liten, pittoresk by på Sicilia. Veldig autentisk, en bør pugge noen italienske strofer. Fantastisk mat! Det var en del turister der, men de fleste var italienske. Landsbyen var fri for burgersteder, juggelboder og andre "Syden"-dilldall.
It's all about me Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 FLORIDA. Paradis over alle paradis )
Raych Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Kotorbukta - Montenegro Budva - Montenegro. Kroatiakysten.
partyoffive Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 - Negril/Ochorios (?) Jamaica - Bahamas - Guam/Tumon Bay - En liten oy utenfor Kuala Lumpor Malaysia som jeg må lete i fotoalbumet mitt for og huske navnet på. Vi reiste dit i et lite proppell fly med 14 passasjerer og en tannlaus malaysisk pilot i en tanktop og shorts. beste ferien jeg noen sinne har hatt....tok min Scuba Padi der blant tropiske fisk. Sov i en hengekoye... Ellers savner jeg Clear Water beach i Florida + maaange adnre steder i Florida (ikke Disney akkurat..he-he)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Idahna-a-Nova i Portugal. Nydelig, bitteliten by langt fra alt annet! (var der på festival, helt fantastisk festival også) Gran Canaria, Arguineguin (Sunving resort) - Veldig bra hotell, med alt på området. Koselig by. Veldig greit sted når man reiser med små barn og vil ta det med ro.
mamman til to gutter Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Sharm el Sheik, Egypt Phuket, Thailand
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #12 Skrevet 7. februar 2009 Phuket er flott! Vil så gjerne tilbake dit. Vi tok hoppepåtur og havna på et møkkahotell. Betalte 5000 kr med fly og hotell. Oppgraderte dagen etterpå. 1500 kr ekstra og 5 stjernes hotell på stranda! 14 dager. DEILIG! Stranda er helt hvit. Drømme, drømme.
schnappi Skrevet 7. februar 2009 #13 Skrevet 7. februar 2009 Kreta. Syns det er flott der. Kjempe fint å leie bil, mye å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå