Gå til innhold

Da har jeg skrevet klagemail til Kiwi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang. det Go'helg opplegget selvfølgelig.

Synes den ble litt bra, he he:

Takk Kiwi for en god fredagsmiddag. Den besto av stekt champignon, ovnsstekte poteter og saus. Kjøtt til måtte vi droppe da biffen dere reklamerte så stort om ikke fantes å oppdrive noen steder.

Go'helg kampanjen deres er super, et kjempekonsept for å trekke kunder til dere for den store helghandelen. Og kundene renner nok dørene ned for å bli møtt av et stort tomt hull der Go'helg produktet skulle ha ligget.

For vi er dessverre ikke alle som kan ta oss fri fra jobben for å stå utenfor døra idet dere åpner.

Var i to butikker idag. Den første klokken 16, der var det tomt. Det til tross for at i taket hang det med få meters mellomrom plakat på plakat med "Go'helg. Ytrefilet 14,90...."

Den andre dro vi direkte til og var der 16.30 og der var det selvfølgelig tomt også.

Dere sier så fint at det gjelder så lenge belholdningen rekker, men hvor stort er egentlig denne beholdingen kan en lure på. For når det er et tilbud som skal vare både fredag og lørdag i en butikk som har uvanlig lange åpningstider er det ganske suspekt at det er tomt allerede tidlig på ettermiddagen den første dagen.

Spesielt dårlig er det når helgens tilbud er det samme som for noen uker siden. En uke dere også tidlig gikk tom. Vanligvis burde en ha lært av slikt, men Kiwi er vist ikke som alle andre. Eller er det fordi det stemmer det mange misstenker, at Go'Helg bare er at lokketilbud, juks og lureri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja fy søren, skjedde akk det samme for meg i dag. Så utrolig irriterende. Føler at de lurer folk til å ta helge handelen der. Jeg gadd jo ikke gå ut igjen liksom og kjøre til en annen butikk når jeg først hadde kommet meg inn dit, funnet vogn og begynt å legge i. Skal sende en mail jeg også, dette er jo bare lureri!!!

Skrevet

Egentlig burde man jo da fylle handlekurven med det man ellers ville handlet, og så parkere den foran den tomme disken der tilbudsvarene skulle vært - og gå til en annen butikk. Om man gidder det, altså. Personlig handler jeg ikke på kiwi om jeg ikke må, for jeg har coop-kort og synes dessuten folka på Prix er koseligere :)

Skrevet

Ja burde egentlig gjort det, alt for pysete jeg. =) Istedet handlet vi for 800. =( Men nå blir det ihvertfall ikke mer kiwi på meg!

Skrevet

Det var dritsmart Roheryn.

Neste gang skal jeg la en full handlevogn stå der Go'helg tilbudet skulle ha ligget.

Skrevet

Skulle handla på kiwi her dere da. Hver gang jeg har handla der i helgene så har det vært en del igjen disse helgeproduktene... Så har du skrevet hvilke butikker det gjelder til dem? Kanskje det er bare sjefen der som er lat og ikke vil bestille så mange fordi da må han kaste så mye lørdags kveld

Skrevet

Aldri hatt noe problem med å få tak i det tilbudet her vi bor, hverken fredag eller lørdag, og vi bor i en by...

Skrevet

Veldig bra dere sier ifra! Vet mange butikker har fått alt for lite i forhold til omsetning, og butikksjefene maser om å få større leveranser, men kjempebra at kundene maser også:)

Her hos oss er det heldigvis nok til alle stort sett!

Skrevet

Syns ikke den "klage mailen" din var så bra jeg. Litt barnslig i grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...