Gå til innhold

8 mnd baby skalv ved mating!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matet nettopp min 8 mnd gamle baby...hun fikk spagetti bolognese på glass. Men mens hun satt og tygde så begynte hun å ta begge armene til side mens hun skalv...dette gjorde hun flere ganger.

Maten var ikke for varm, jeg smakte selv. Kan det ha vært kaldt i rommet eller hva? Likte hun ikke maten?

Dette skjedde for et par dager siden når moren min ga henne mat ogsa..da var det kjøttkaker på glass..

Noen som har opplevd dette?? Når hun kom ut av stolen var hun bli og fornøyd som vanlig. Normalt sett når hun får grøt, så smiler hun og koser seg under måltidet...så er litt bekymret:))

Hjeeeelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være mange ting, men hvis det kun skjer ved mating er det nok pga maten.

Kanskje hun syns den er ekkel, jenta mi grøsser av og til og på en måte skjelver med armene når hun får noe uventet eller for henne vondt inn i munnen, hun gjorde det ofte med grøt i starten til hun vendte seg til konsistensen og smaken.

En annen ting hun plutselig startet med når vi spiste var å være stærk, hun knytte hendene og beit sammen tennene og viste hvor sterk hun var, det startet i 8mnd alderen tror jeg. Jeg trodde hun fikk et slags anfall i starten før jeg oppdaget at hun bare var stærk :)

Vanskelig å svare på når man ikke har sett det selv, men skjer det ofte og du bekymrer deg bør du ta kontakt med legen.

Skrevet

Ja, det har ikke skjedd ellers. Prøvde litt igjen nå, denne gangen på stua-vi fyrer nå, så det er mye varmere der..da gikk det helt fint. Men var ikke noe kaldt hos mamma her om dagen..så er litt usikker. Hehe:) Men er jo ikke lett for disse små i venne seg til alt de blir prakka på heller. Og de kan jo ikke like smaken på alt.

Skrevet

Jeg tror nok ganske sikkert det er konsistensen på maten som gjør at hun grøsser=)

Min gjorde det hele tiden i førsten, måtte bare le av alle de rare grimasene og frysningen hun fikk=) (hun lo selv også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...