Gå til innhold

å, så vondt dette er.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner mannen min så mye at det gjør vondt i hjerte.... tenk om han finner ut at han ikke vil få følelser for meg igjen? Skal jeg miste mannen jeg elsker og hadde sett for meg hele livet sammen med??

Tenker fremover... tror ikke jeg vil finne noen andre noengang.... nettopp fordi jeg ikke vil ha noen andre enn mannen min!! :(

Åååå..... jeg vil ikke miste han......

Tenk å måtte vente en hel uke, og likevel kanskje få nei............

Svigermor ringte meg istad, og jeg knakk helt sammen i telefonen.....

Hun sa jeg måtte slappe for hun tror det vil ordne seg.. han var innom henne før han dro til flyplassen istad, og hun tror bare han har låst seg fast i alle problemene han har for tiden... økonomi, krangel (advokater inkludert) med gamlejobben, stress med at han har nylig startet eget firma, gutten vår som legene trodde hadde hjernesvulst for ca 1 mnd siden(TAKK GUD FOR AT DET IKKE STEMTE!!!!!), pluss at vi har hatt fullt kjør med mas fra enkelte familiemedlemmer som kaster alle problemene sine over på oss...

men likevel, tenk om han faktisk ikke vil prøve likevel?

å, blir gal av og sitte her og tenke......

Lovte meg selv og ikke ringe/sende mld til han, uansett... kun hvis han ringer eller sender mld....

Må gi han tid til og tenke, og til og være helt for seg selv.....

Det gjør så vondt det her.................. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt det er vondt, men prøv å tenke positivt og ta vare på deg selv denne tida du er alene.

Var det forresten du som skrev innlegg ang sønnen din som skulle til utredning pga noen anfall?

Skrevet

Det beste du kan gjøre, er nok å la han få den tiden han trenger for seg selv... :( Men skjønner deg godt.

Skrevet

Ja, det var meg ja...

Han har fått bekreftet at han har epilepsi, så nå har han begynt på medisiner som han må ta i 2 år i første omgang... er han anfallsfri de to årene, så slipper han medisiner..

Skrevet

Akkurat, ja. Men, godt det ikke var noe annet da. Mistenkte de hjernesvulst altså?

Skrevet

Ja, det var visst det de så etter på mr.. Pga anfall og hyppig hodepine..

Men det var altså heldigvis ikke hjernesvulst.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...