SiMaMi Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hei! Jeg har fått en brun stripe fra navelen og ned:) Flere som har fått det og vet hva dere skal ha??
Vivil-08 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har det ikke og venter gutt. En venninne har ikke og venter jente. En annen venninne hadde og fikk to gutter...så tror ikke det har så mye å si
SiMaMi Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2009 hmm.. det var kjipt da! Jeg har såå lyst til og vite hva det er , men barnefaren vil ikke. Så jeg prøver og finne det ut på alle mulige myter. Er det ikke flere som har eksempler da?
flaffas Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Hallo! jeg har ikke og jeg skal ha gutt:) mamma hadde det alle 3 svangerskap, og hun har fått jenter... Morsomt å fundere da:)
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Jeg hadde i alle mine tre første svangerskap, og har tre gutter :-) Er for tidlig å si om jeg får denne gangen også siden jeg bare er 14 uker på vei, og ikke hvet jeg hva jeg får nå heller, men tror det er gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå