snille_snille Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Neste uke skal vi ha noen kunder på besøk med jobben og i den forbindelse blir det kjøpt inn lunsjtallerken til alle. Jeg er til vanlig ganske kresen når jeg spiser denne, men det pleier å gå greit for jeg spiser røke laks, reker og roastbiff (resten lar jeg ligge og gjør så godt jeg kan å skjule det med servietten). Har lest at jeg ikke bør spise laks, hva med roastbiff, kan jeg spise det? Jeg føler meg vanligvis ganske dum når jeg normalt ikke spiser maten min (folk pleier stort sett å spise alt..) Men nå blir det jo enda verre og utrolig rart at jeg nesten ikke rører noe av maten... Jeg er ca 5 uker på vei når vi skal ha møtet, er det ok å spise røkelaksen og roastbiffen, eller bør jeg la være? Tar gjerne imot tips til hva jeg skal gjøre hvis jeg ikke bør spise!
Lykkelig_83 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Roastbeef kan du ikke spise.. røkelaks kan gå,om denne er fersk tror jeg.. Spiste iallefall røkelaks på dåp når jeg var 8 uker,og det gikk fint det iallefall
ifie Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Røkelaks burde man heller ikke spise... Det skal gå bra om den er helt fersk, men det vet du vel ikke når du får servert på denne måten?
Svale <3 Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Du kan spise røkelaks hvis den er fersk..
snille_snille Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Jeg vet jo ikke om den er fersk når den serveres gjennom kantinen. Jeg får vel la være å spise det og pønske ut en plan i løpet av helgen. Kanskje jeg kan snakke med kantinen og høre om de kan lage en spesiell tallerken til meg pga "allergi" eller noe... Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå