Gå til innhold

Dere som bruker pustealarm i sengen til babyen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde med den? Tenkte på å kjøpe en, siden babyen min IKKE vil ligge på ryggen, men kun på magen om natten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt det, og det er en lettelse å kunne bruke den. Har en sønn som kun sover på magen og med denne, så slapper mor og far litt lettere av, og vi vet at den fungerer. Det bråker som bare det når man løfter opp pjokken og man har glemt å skru av alarmen... ;)

Med denne så sover jeg mye bedre, er ikke oppe og sjekker førtielleve ganger om natten at han puster. Mener da at det er bedre med en nogenlunde uthvilt mamma, fremfor en som er stuptrøtt og sånn omtrent sovner stående.

Jeg fant den litt billigere i en nettbutikk i Bergen. Har ikke linken akkurat nå. Send meg en PM om du vil at jeg skal rote rundt for å finne den =)

Uansett, lykke til!

Skrevet

Hadde ikke til de 2 eldste, men til mini som nekter aa sove paa ryggen. Har vaert kjempefornoeyd og ikke hatt noen falske alarmer. Har virkelig vaert verdt pengene :)

Naa er han 6 mnd og sover plutselig paa ryggen igjen da...

Skrevet

Har brukt det til alle mine 4 barn, og er kjempe fornøyd. Slipper å bekymre meg, for vet den "sier ifra" om noe er galt:-)

Skrevet

Hei! Hvordan virker denne?

Hvor legger dere den i senga?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...