Gå til innhold

Trener dere som vanlig nå som dere er gravide?


Pooh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg trener som vanlig, men hvis det stikker litt i magen så gjør jeg ikke akkurat de øvelsene. Jeg trener mye yoga, pilates og løping og må nok bytte litt øvelser når magen er i veien. Også fikk jeg tips om å ligge på rygg med bena på veggen høyere opp og så løfte rompa fra bakken. kjempebra for bekkenbunn visstnok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener som vanlig, og kommer vel til å gjøre det også,selv om det jeg har hørt at man burde trene moderat det første trimester. Skal prøve å jekke meg litt ned i og med at jeg liker å trene på HØY intensitet. Får gå litt mer turer, men vil liksom ikke tape formen min heller. Får heller roe meg ned hvis jeg kjenner ubehag under trening;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for svar alle sammen! Jeg fortsetter treningen ca som før og satser på at det går bra. Trener step og aerobic. Det er litt små-hopping, men ikke mye. Er ganske slapp, trett og små-uggen om dagen, så ikke bare bare å komme seg av gårde på trening, men får prøve å trene så lenge som mulig. :o)

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å trene som vanlig! Snakket med legen min om d og hun oppfordret til å trene som vanlig, men vær litt forsiktig med kampsport (slag, spark) og for tunge vekter! Hun gav et godt tips: lytt til kroppen, gjør det vondt - IKKE GJØR DET!! Er jo bedre for oss mødre å trene og holde oss i form under svangerskapet, men har hørt at man blir lettere andpusten etterhvert! Blir spennende å se hvordan kroppen oppfører seg fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...