Gå til innhold

Trener dere som vanlig nå som dere er gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg trener som vanlig, men hvis det stikker litt i magen så gjør jeg ikke akkurat de øvelsene. Jeg trener mye yoga, pilates og løping og må nok bytte litt øvelser når magen er i veien. Også fikk jeg tips om å ligge på rygg med bena på veggen høyere opp og så løfte rompa fra bakken. kjempebra for bekkenbunn visstnok :P

Jeg trener som vanlig, og kommer vel til å gjøre det også,selv om det jeg har hørt at man burde trene moderat det første trimester. Skal prøve å jekke meg litt ned i og med at jeg liker å trene på HØY intensitet. Får gå litt mer turer, men vil liksom ikke tape formen min heller. Får heller roe meg ned hvis jeg kjenner ubehag under trening;)

Hei, og takk for svar alle sammen! Jeg fortsetter treningen ca som før og satser på at det går bra. Trener step og aerobic. Det er litt små-hopping, men ikke mye. Er ganske slapp, trett og små-uggen om dagen, så ikke bare bare å komme seg av gårde på trening, men får prøve å trene så lenge som mulig. :o)

Lykke til videre alle sammen!

Annonse

Prøver å trene som vanlig! Snakket med legen min om d og hun oppfordret til å trene som vanlig, men vær litt forsiktig med kampsport (slag, spark) og for tunge vekter! Hun gav et godt tips: lytt til kroppen, gjør det vondt - IKKE GJØR DET!! Er jo bedre for oss mødre å trene og holde oss i form under svangerskapet, men har hørt at man blir lettere andpusten etterhvert! Blir spennende å se hvordan kroppen oppfører seg fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...