Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Her blir det Kreta, Platanias. Grunnen er den store motorveien midt i sentrum der alle butikkene er, de utrolige trange fortauene, lite sentrum og den viktigste grunnen..Hele stedet er slitt og stygt.
Joikaboll@ Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Fuerteventura Det blåser alt for mye og det var et møkkete sentrum. Kjedelig øy.
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Mallorca, Alcudia...fin strand og slik men fy søren for et turisteldorado!!!!Var jo umulig å finne en restaurant som ikke serverte burgere o.l. Hater så mye boder og dill og dall, når man må lete skikkelig for å finne de som faktisk er fra øya er det noe galt altså...nei, drar aldri dit igjen...
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Sousse i Tunisia. Møkkasted. Var sjeleglad da vi kom på Gardermoen, selv om det var 14 grader og striregn
Tante Bassa Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Sharm el sheik, Egypt! Makan til ufint folkeslag skal man lete lenge etter. Var der i en uke, og lengtet hjem de siste fem dagene. Ble fysisk dratt inn i butikker, hvorpå de låste døra. Det er ihvertfall ikke måten å selge på til meg. Dro jo for å kose meg, men endte opp med å være sint nesten hele turen. Og ble hele tiden fortalt hvor store de var nedentil.....og at jeg måtte jo prøve en egypter. Uff, kjenner jeg blir irritert når jeg tenker på dette. De som jobbet på hotellet var koselige, og ikke pågående, så vi holdt oss mest der.
Libido- Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Kemer - Tyrkia. Bare russere der, byen er faktisk eid og oppbygd av dem. Veldig lite å finne på. Fantes ikke en pub å gå på på kvelden engang.
neekap Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Sousse i Tunisia, helt enig!! Grusomt sted.. og forferdelig innpåslitne mennesker der nede.. Platanias har jeg derimot vært tre ganger og reiser gjerne tilbake :-)
Mille** Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Samme som deg HI, platanias var en skuffelse. Har ikke lyst til å dra til Kreta igjen i det hele tatt.
partyoffive Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Oi - 'neffi' kan jeg sporre nr tid på året du var der? Vi skal dit i mai - akkurat booket.....æsj, håper det blir bra. Vi valgte det fordi vi har 3 små og det så veldig barnevennlig ut og fin strand, hotellet nyoppusset i 2008..
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Ja, vi ble så forferdelig skuffa! Drar aldri til Kreta igjen. Et flott sted var Sunny Beach Bulgaria. Helt nytt, masse butikker, god plass i gata, ikke noen motorvei, ikke skittent og billig;)
BigHorns Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Aldri mer Rhodos! Verste plassen jeg har vært. Egvif mye mygg (mosytos ol.) å dritt strender me rulle steiner. hjelper ikke på at vi måtte bytte hotel heller på 14 dagene. Star tour sin feil vel å merke.
prekæs Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Gran Kanari... Blir heller hjemme, leier solarium og drar til Svinesund.
Tjohoppsannhei Skrevet 6. februar 2009 #13 Skrevet 6. februar 2009 Platanais, Kreta, ja. Hadde det ikke vært for bussturen til andre siden av øya hadde jeg avskydd hele Kreta.
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #14 Skrevet 6. februar 2009 Gran canaria nærmere bestemt playa del ingles, styggeste sted jeg har vært.. Umulig å få tak i mat som er i hygeniske forhold.. Kommer nok ikke til å dra til Gran canaria noen gang igjen etter at vi har opplevd hvor ekkelt det var der..
-Lane- Skrevet 6. februar 2009 #16 Skrevet 6. februar 2009 Gran Canaria - bahia feliz. Kunne like godt reist til Sverige.
neekap Skrevet 6. februar 2009 #18 Skrevet 6. februar 2009 reis til Playa Mogan istedet på GC. Nyyyyydelig sted :-)
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #19 Skrevet 6. februar 2009 Aya Napa. Fytterakkern for et fjortis-høl for overstadig berusede mennesker. Og jeg var 19 da jeg var der.. Grøss, det var en sjokkopplevelse. Utrolig mye harry mennesker.
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #20 Skrevet 6. februar 2009 Tunisia, Sousse her og. Masete sted generelt, lite å gjøre og ansatte på hotellet var totalt tilbakestående.. Grøsser ved tanken på det stedet. Kreta, Platanias var jeg veldig fornøyd med, samme med Gran canaria - Playa del ingles. Men begge de to turene var jenteturer uten barn, så da ser man litt annerledes på ting:)
Raych Skrevet 6. februar 2009 #21 Skrevet 6. februar 2009 Tyrkia! Et så mannssjåvinistisk land skal man lete lenge etter.... Dessuten driver de en politikk som strider helt imot våre syn (min og mannens i alle fall).
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #22 Skrevet 6. februar 2009 Jeg var også uten barn på playa del ingles, men man er forskjellige på hva man mener er en god sydentur.. Jeg syntes hele område så ut som en krigsplass. Flau over å fortelle folk at vi var på ferie der..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. februar 2009 #23 Skrevet 6. februar 2009 Puerto Rico på Gran Canaria og liknende steder. Sinnsykt masete innkastere til restaurantene, påtrengende negresser i parken som ville spå en, helt uinteressante butikker og generelt "bare turisme" å se på. Fin strand på Amadores, men utrolig kjedelig i lengden.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. februar 2009 #24 Skrevet 6. februar 2009 Kreta, Rethymnon. Stor motorvei som måtte krysses uansett hvor vi skulle og helt grusomme strender med store ekle spisse steiner... Ikke ei eneste sandstrand noen plass!
HeiOgHåHerErVi Skrevet 6. februar 2009 #25 Skrevet 6. februar 2009 TUNISIA....for et møkkete sted, og innpåslitne folk, for ikke å snakke om frekke. Var på kameltur til beduinene, det lå søppel overalt, helt jævlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå