Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har verdens beste mann! han er fantastisk på alle områder. Men nå sitter jeg altså her og lurer på om jeg skal gå fra han. Jeg har egentlig ingen grunn til å gjøre det, jeg er bare så lei livet liksom... Hva skal jeg gjøre??
blond Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Finne ut hva du er misfornøyd med og legge realistiske planer. Ta med mannen din på planene. Ta kontroll over livet ditt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Tror du livet blir bedre av å gå fra verdens beste mann?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Prøver å legge planer, men alle går i vasken... Han jobber og utrolig mye, så det er vanskelig å planlegge noe med han. Har virkelig lyst til å ta kontroll, men får det ikke til
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Nei, livet mitt blir sikkert ikke noe bedre. men jeg føler at han kommer til å få et bedre liv. Han fortjener så mye mer
blond Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Når du sier dette vekker det assosiasjoner til depresjon hos meg, men er ikke sikkert det stemmer. Kan hende at du er overarbeidet, stresset kan du være selv om du ikke gjør noe spesielt. Fortell mannen din hvordan du har det, ikke sikkert han er klar over det. Delt smerte er halvert smerte, vet du.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Er det deg han vil være med, så har han det jo fint som han har det:) Han får det jo ikke bedre uten deg da. Det går opp og ned i alle forhold.
blond Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Realistiske mål og kortsiktige mål er greia. Tror dere må snakke sammen, prioritere forholdet, selv om det hverdagen er hektisk.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 hm du imponerer blond:) Nettopp vært lengre sykemeldt pga depresjon.... Er egentlig friskmeldt, men er ikke helt sikker... alt for mye stress. han vet hvordan jeg har det. Stakkars mann
mamma til 2 små:=) Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Les boken:Sjef over eget liv.Livet er ikke alltid så lett men det er ikke sikkert det er mannen du lever med som gjør deg så ulykkelig?Det er det lett å få slike tanker.Prøv å finn deg en ny hoppi kansje eller jobb.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Han gjør med kjempe lykkelig:) Men jeg trenger en forandring! Og jeg vil ikke dra han ned med meg. Jeg har nettopp skiftet jobb og nettopp fått meg 2 nye hobbier:(
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Må vel legge til at jeg hater den nye jobben min, og at i dag stakk den ene hobbyen min av.. 2 hunder .... veldig festlig å hente dem hjem igjen. Skjønner jo at folk blir drit redde:(
mamma til 2 små:=) Skrevet 6. februar 2009 #13 Skrevet 6. februar 2009 Hehe jaja kansje vi aldri blir helt fornøyde:=) Har du barn eller er prøver?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #14 Skrevet 6. februar 2009 Det høres ikke ut som om du har blitt frisk av depresjonen din nei.. Ta deg en tur til fastlegen din. Hvis du har fått tilbakefall så bør det gripes fatt i, jo før jo bedre! Psyken vår er nå en gang slik at det vi fokuserer på, det vokser. Til slutt ser man bare proplemer og kommer inn i en negativ spiral. Stopp deg selv og erstatt hver negativ tanke med en positiv. Feks gode minner, de du er glad i, ting du liker å gøre osv. Gjennom assosiasjon vil det automatisk dukke opp flere gode tanker. Men dette er ikke gjort over natta, det tar tid - og det er viktig at du får riktig behandling i tillegg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #15 Skrevet 6. februar 2009 Snakk med ham, Og snakk med psykolog, siden du nettopp har vært deprimert. Kanskje trenger du en ny jobb, ikke en ny mann?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #16 Skrevet 6. februar 2009 Har et barn og har prøv i en laaang evighet på å bli gravid igjen. Enda en ting jeg mislykkes i...,
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #17 Skrevet 6. februar 2009 Nei, har sikkert ikke blitt frisk nei... er litt redd for det:( Jeg prøver å finne positive tanker, men det er ikke så lett:( Burde sikkert vært tvangsinnlagt et sted.. men men
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #18 Skrevet 6. februar 2009 Er på jakt etter ny jobb. Enda en ting jeg misslykkes i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå