mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 utskarpninga hadde vært misslykka og første legen som opr.meg hadde ikke fått det til skikkelig så de måtte tilkalle overlege. Også viser det seg at de har klart å stikke høl på livmora mi i tillegg!!!!!! Er ikke rart jeg skrek av smerter den natta.Jeg blødde,spøy,forferdelige smerter i magan.De trykka på magan min flere ganger i løpet av natten for de lurte på indre blødninger,men da rista de bare på hode og gikk ut igjen. Dagen etter fikk jeg dra hjem og det var greit,men jeg ville ha smertestillende,men det fikk jeg ikke.. Herregud så vondt jeg hadde da,kunne vel ha fått med noen løse pinex forte!!!FORBANNA IDIOTER!!!!!! Også nå i mellomtiden har jeg vært kjempe dårlig og sliti med å holde meg oppegående.Fikk så vidt kreka meg til fastlegen min for å få sykemeldelse og smertestillende. Har hatt feber,problemer med blodsukkeret og blør hver dag. Så i dag 4 dager seinere sier legen at jeg må komme ned med samma,fordi dem gjorde en tabbe på MANDAG!!!!! Har time i morgen kl 12 og da skulle de prøve å få ut restene.Og mulig jeg får en antibiotika kur. Nå er snart grensa mi nådd for hva jeg kan akseptere av FREDRIKSTAD SYKEHUS!!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 oi, dette var drøyt!!! dette bør du klage på.og la deg gå i 4 dager med smerter...uff, kjenner hormonene koke, og sinne i topplokket her.. uff, håper det går greit imorgen da, mollemor! *stooor trøsteklem*
Rullemor ønsker nr 3 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Huff! Nå syns jeg ordentlig synd på deg! Skjønner godt at du er forbanna. Syns du bør rapportere dette videre jeg. Sende inn en klage. Når du hadde så vondt første natten burde de ha sjekket deg og tatt smertene dine på alvor. Håper virkelig at du kommer deg på beina så raskt som mulig. Ønsker deg masse lykke til!!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 Nå bare kjenner jeg at jeg får lyst til å hyl skrike.Er så sliten og lei og har faktisk masse greier jeg skal fikse til uka. Allerede til tir skal jeg og sjefen min på Oslo fashion house og bestille masse klær til butikken våres.(Vi handler for ca 300.000)og det er viktig at jeg får vært med på dette. Gleda meg i ukesvis,for jeg husker det var så moro i fjor. Faen ta de legen assa.. Nå blir jeg så forbanna.
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Å gjett om jeg skal legge inn en klage på dette!!! Jeg kommer til å nekte å gå igjennom en ny utskrapning med narkose,veneflon og alt det greine der. Ikke pokker om dem får tvinga meg!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2009 Nå har jeg endelig kommet hjem fra sykehuset.Hadde time i dag kl 12. Ting har virkelig tatt sin tid! Først ble det tatt blodtrykk,urinprøve,temp og puls.Også måtte jeg vente på at noen skulle ta blodprøver av meg.Jeg venta og jeg venta....tilslutt ble blodprøva tatt også var det ny runde med venting og venting..... Ikke fikk jeg spise heller og det stressa meg en del for jeg har diabetes,så det ble en del målinger så jeg ikke skulle få føling. Så til slutt(etter nok en gang med masing)fikk jeg komme inn til legen. Tok innvendig ultralyd og fikk se at det var fortsatt rester igjen i livmora.Så nå har jeg fått noe form for gift piller som jeg skal ta i 1 uke for nå skal jeg prøve på en hjemmeabort i stedet..Uff,nå er jeg bare så sliten og lei. Er ikke meniga å plage dere med alt dette,men trenger bare å få skrevet ned frustrasjonen min et sted.
Lillevenn33 Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Så trist at du måtte oppleve dette. Jeg hadde en MA i fjor som ble tatt med tabletter. Det en også Ufrivillig abort side her, og der er det mange som har opplevd MA og SA , hvis du skulle trenge støtte der. Stor klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå