buggi med 2 jenter Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Jenten min sliter for tiden med ammingen. Hun tar puppen fint men slipper den etter et min og hylskriker. Slik foregår hele måltidet:-( er utrolig slitsomt både for meg og henne. Det virker som melken kommer for fort for henne. Hun klarer ikke å svelge unna alt. Gulper mye. Vet at hun får nok melk i seg for jeg her veiet henne flere ganger de siste ukene, men det som er problemet er jo at ammingen ikke er noe som helst kos det er bare stress. Gruer meg til hver gang jeg skal amme nå. Har vurdert om det er verd alt stesset eller om jeg skal kaste inn hånklet og gi opp ammingen:-( Flere som har eller har hatt det på denne måten? Noen som har noen gode råd? hun er forresten 6 uker
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Har du mye spreng da? Kanskje du skulle håndmelke ut litt før hun får puppen?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Spetakkel kom med et godt råd der. Du kan og prøve å rape henne ofte under ammingen.Også bør du tenke litt over om hun kanskje har løs lukkemuskel mellom magesekken og spiserøret. (reflux) Sønnen min hadde dette, gråt alltid om han lå nede, hadde problemer med ammingen og gulpa masse. Hør med helsesøster. Men ikke gi opp
Sannali Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hadde en liten uke med samme problem som deg uten at jeg kunne finne noen årsak. Pumpet meg og pappaen ga med flaske (avent smokk str1) et par-tre måltider, og så var plutselig alt i orden igjen... Verdt et forsøk:) Ammer du nå og synes det er greit ville jeg gitt det litt tid og holdt produksjonen i gang med pumping.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Hvis du sliter synes jeg det er helt greit å gi opp. Jeg sleit meg helt ut og skala ikke gjøre det igjen. Så ikke hør på de som sier at du skal prøve ditt og datt. Kjenn etter hva du føler.... Det er det det handler om.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Ha ha, ler meg i hjel. Fins det virkelig folk som gir så lett opp noe så viktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå