Gå til innhold

BabyBjörn Babysitter Balance - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere å kjøpe denne, men man kan lese så mangt om alle de ulike vippestoolene. Har du noen konkrete erfaringer med denne stolen vil jeg gjerne høre de:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tenkte selv å kjøpe denne, men den koster jo litt og lurer også på om den er verdt det:)?

Skrevet

på babyplaneten får man den for 999 + 249 for leke til:) fristende tilbud, men kjipt å bruke så mye penger på det om det er mange dårlige erfaringer rndt den:)

Skrevet

Ja får håpe det kommer noen gode tilbakemeldinger her, så man kan løpe å kjøpe for den se jo fin ut i tillegg :)

Skrevet

Jeg har selv lånt denne fra ei venninne som har vært superførnøyd! Sier den ble brukt hele tiden. Pen er den å se på, lett å håndtere og av god kvalitet. Trekket kan taes av og vaskes. Har to til venninner som bruker den nå og har bare godord om den å si. Barna koser seg i den. Jeg vat de selger denne på BabyCare til 899kr.

Skrevet

Må dra å se på denne en gang til idag, men tror det blir denne på meg

: )

Skrevet

Var å skulle plukke med meg denne idag men da hadde selvfølgelig butikken salg på en annen vippestol, Svan tror jeg den het og jeg ble jo veldig usikker. Får denne for halve prisen 499,- Noen som har efaring fra denne da??

Skrevet

Vant ikke den en test et sted a tro? Hvilken butikk var dette i da?:)

Skrevet

Hun i butikken sa den hadde fått bra tilbakemeldinger og var veldig populære i Sverige, men at hun selv likte babybjorn sin.. Så begynner man jo å lure på hva som er sant og evt om hun bare vil selge den som koster mest:) Var Reflex jeg var innom.

Skrevet

Hvilken reflex butikk da?:)

Synes Svan sin er veldig fin også jeg da...:) Neimen ikke godt å si hva disse butikkansatte tenker:)

Skrevet

Reflex Tromsø, masse fine farger hadde se også.. Min kjære kommenterte at babybjørn sin så litt for enkel ut etter å ha sett Svan sin.. Noe skal det være;)

Skrevet

Aha, det blir nok lit langt å reise for min del...:) hehe! så på reflex sine hjemmesider, og der hadde de ikke svan sin på lista over vippestoler de hadde...:( så vet liksom ikke om det tilbudet bare gjelder den bestemte butikken:)

Er litt enig med din kjære altså:) leste en test nå, nå, svan på topp!:) babybjørn om lengre ned grunnet at den ikke klarte sikkerhetskravene...

Skrevet

Å men da må det jo bli den, godt å spare 500 kr i tillegg;) Hvis du har reflex eller barnas hus får du dra å si at i tromsø selger de disse for halv pris.. kanskje de er snill og selger den til deg for det samme pris.

Skrevet

Hmmmm, ingen dum ide nei!:) De har barnas hus på Sandvika Storsenter, kanskje man skulle tatt en tlf dit på søndag tro..:) Jaja, vært forsøket i alle fall eller hur?:) Alt man kan spare av penger er gull!:) Er sannlig ikke billig med alt som skal i hus heller:)

Skrevet

Jobber selv som butikkksjef i en landsdekkende kjede og vi kjører ofte ulike tilbud etter hva vi har i butikken.. Så hvis noen da kommer og sier at en annen butikk har tilbud på noe forhører vi oss om det stemmer og selger den til kunden for samme tilbudspris.. Bare god service det;) Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...