White*Angel Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Positiv EL test og negativ gravitest!? Hva betyr det? Jeg har IKM 10 feb, så det er utrolig rart at jeg skal ha eggløsning enda?
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 EL-tester er ofte mer sensitive enn graviditetstester, så kan godt være du er gravid, men at graviditetstesten ikke slå ut enda. Eller at du har veldig sen el denne mnd. Blir spennende å se da :-)
White*Angel Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har jo ingen symptomer på EL nå, det er en værtfall 10 dager siden jeg hadde EL. 2 dager etter vi hadde sex under EL, ble jeg pussing nok utrolig kvalm, dette har da skjedd en gang etter og. Har ømme pupper, murringer og veldig luft i magen
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Du får teste igjen om noen dager, godt mulig du er gravid da ja :-)
White*Angel Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Positiv el test i går og i dag.. Er jo ferdig med EL for lengst jo-.-
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Huff jeg blir jo helt superspent på dine vegne nå jo! Håper så inderlig du ikke blir skuffet..
White*Angel Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2009 Ja, det hadde vært kjempefint om testen har lyst gravid mot meg:) Men skal ikke teste før tirsdag. 1 år med prøving synes jeg er nok :/ Og vi har jo vært sammen siden jeg var 15år og nå blir jeg 21. Dette er virkelig noe vi vil, og skal få til før eller seinere
White*Angel Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2009 Positiv EL test på 3 dagen! og 3dager til IKM... Spennende:)
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Jeg tror du er gravid jeg :-) Gi en oppdatering etterhvert da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå