Dagros med gutt Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Var til legen på første kontroll i går. Er 8+5. Hun sa "Oj her er livmoren mye forstørret". Jeg spurte hva det betydde. Hun var unnvikende, og sa at kanskje var jeg lengre på vei enn jeg selv trodde, eller at det kunne være noe annet. Hva dette "annet" var, ville hun ikke utdype, annet enn at endelig termin vil bli satt ved UL i uke 17. Jeg tror neppe jeg er lengre på vei enn jeg selv tror. Jeg tok test i nov, og den var negativ, og jeg tok EL test i desember som var positiv, og EL har du jo ikke om du er gravid... Noen som aner hva dette betyr?
2 blå :-) Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Vet ikke om det er sant, men har hørt at man kan få pos EL test om man er gravid...
♥Axinija♥ Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Arg! Er så dumt når de ikke kan gi skikkelige svar og bare kvier seg! Skjønner de ikke at de da skaper enda mer stress og uro for mor og event far?? Jeg aner dessverre ikke hva en forstørret livmor på dette stadiet betyr, kanskje du burde ringe jordmoren på mandag og kreve svar..? Kanskje du bærer på mer enn et barn?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 jeg vil tro hun mente at det kanskje er flere der inne( forhåpentligvis ikke mer enn 2;-))) hadde hun ment det var noe galt, hadde hun ikke latt deg vente til ord ul;-)
2prinsesserogbim Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Eg hadde stor livmor med første, det var bare en inni der... Var bare livmora som var stor... Ingen aning koffor...
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 tipper hun lurer på om det er to der inne.. Men syns det var merkelig å si litt, men ikke alt.. !
snuffe Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Eggløsningstester slår ut positivt om man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå