Gå til innhold

Hva spiser dere istedet for godteri??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så godterisyk! MEn vil ikke ha noe som er så usunt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå for tiden er jeg blitt glad i frukt, så kan spise eple, pære, druer el. Spesielt blå stenfrie druer kan være søte og deilige :-)

Skrevet

Hermetiserte fersken..

Skrevet

Jeg pleier å ha fruktcoctail med vaniljekesam, men det hadde jeg igår ;)

Har en mens som lar vente på seg, hadde vært fantastisk om jeg hadde vært gravid, men det er ikke det, man må jo tross alt ha sex sist jeg sjekket ihvertfall ;)

Men har lyst på noe gooooodt!

Ikke sjokolade ;P

Skrevet

Naturell yoghurt med annanas oppi, godt med litt god dag axa musli blandig oppå.. det er skikkelig godt.

naturell yoghurt er ikke noe godt alene men siden annanasen er såpass søt så blir det megagodt!

er faktisk kjempesundt!

Skrevet

Banan

Hassel-/valnøtter

Drikke masse vann

Skrevet

sukkerbomber av frokostblandinger, weetos, choco pops etc.. det er godteri;)

smoothies: har alltid frosne frukt og bær, så det er bare å blende de sammen..

kakao er jummy, evnt varm oboy;)

Skrevet

oi, leste innlegget feil, trudde du ville ha noe usunt, overse alt untatt smoothien;)

Skrevet

Åååå, det hørtes godt ut med naturelyoghurt med annanas i!!!!!

Skrevet

- En boks ananas

- Tørket frukt (vel så godt som tradisjonelt godteri. Har gjenoppdaget barndommens godteri, nemlig svisker og rosiner :)

- Kiwi (for de som tåler det)

- Mørk sjokolade er jo ikke direkte usunt iflg ekspertene. Ta det med et iskaldt glass melk så er du egentlig kjempesunn. Og Kiwi med skje og et par biter mørk kokesjokolade til er knallgodt!!

- Fruktsalat

Skrevet

Mandler, valnøtter og mørk sjokolade, for den klarer jeg ikke å spise så mye av;)

Skrevet

Jeg spiser peanøtter med skall (altså tar jo av skallet, men siden det tar så lang tid så rekker jeg ikke å spise mer enn en neve før jeg er METT)

Eller drikker jeg koffeinfri te på kvelden.

Frukt med vaniljekesam som dipp

Skrevet

Akkurat nå er frukt tingen, spesielt appelsiner. Lager også fruktbiter som vi dypper i yoghurt sammen med gutta. Gode, myke tørka aprikos fungerer også. Coop sitt eget merke er like bra som de veldig dyre. Har små sjokolader med mørk sjokolade 70% (en rute på en måte) og jeg spiser ca en hver dag. Er gravis og søtsugen.

Skrevet

Kan man spise noe i stedet for godteri.... ehmmm, har jeg lyst på snop, så er det snop som gjelder:D:D:D

Skrevet

Stenfrie druer, litt rosiner, en kiwi, en banan eller annen frukt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...