Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Liker mannen din deg som du er, eller synes han det ikke hadde skadet om du hadde gått ned litt? Har noen få kg for mye etter svangerskap nr 2, men mannen sier han ikke vil ha meg tynnere.. men jeg vil ned ca 5 kg selv.
blond Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Min erfaring er at menn stort sett er fornøyd med det de har og at det er kvinner selv som bryr seg mest om vekten.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Mannen liker meg som jeg er, men syns heller ikke det skader om jeg går ned til der jeg var før svangerskapet. Men han sier ofte at han syns jeg er fin akurat som jeg er, å hvis jeg vil gå ned i vekt, så er det for min egen del, for han liker kroppen min godt nå.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Han blir sur om jeg bare så vidt grynter om at jeg har tenkt å ta av noen kilo. Han vil helst ha meg som jeg er, men jeg ville gjerne tatt av både fem og ti kilo.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Jeg vil også ned 5 kg. Mannen min sier jeg må ha en spiseforstyrrelse, for han syns jeg er fin. Jeg har ingen barn (ennå), gruer meg til å evt bli enda verre enn jeg er idag, men håper jeg klarer å verdsette det å bli mor så mye at jeg begynner å bry meg mindre om mitt eget utseende. Jeg vil veldig gjerne klare å akseptere kroppen min, men jeg kan ikke fordra mitt eget speilbilde.. Jeg tror ofte vi jenter gjerne vil være tynnere enn "nødvendig". Men lykke til med slanking! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg selv kunne tenkt meg ned ca 5 kg, også. Men det er for min egen bekvemmelighet med min kropp å gjøre, ikke med menn. Jeg vet dette, fordi jeg er singel, og har aldri hatt problemer med å "skaffe" menn;) Ikke at jeg "gir" dem noe, men de flørter vilt(og jammen er de pene også). Det gjorde de også da jeg var ca 5 kg tyngre. hmmm... kan jo være at jeg har verdens peneste ansikt, selv om kroppen er noe herpet etter to barn;) Det er utstrålingen, klær etter kroppen en har og selvtilliten det kommer an på, ikke vekten. Jeg er ca 165, og 65 kg nå Korte bein har jeg også
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 165/65 da er du det som kalles rulten. Jeg er 168/62 kg og vil ned 10 kg. Mannen synts jeg er lekker som jeg er og han liker godt bolledeigmagen min fordi den har bært hans barn. Jeg hater bolledeigmagen.
McRabarbragrøt Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Tror menn tenner mer på at man er selvsikker og har et positivt forhold til egen kropp, jeg. Sånn er det i hvert fall for oss! Jeg er noen kg for mye, og merker selv at de dagene jeg syns at jeg selv er kjempefin, synes han det og. Dårlig selvbilde derimot er turn-off.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Jeg spurte faktisk mannen her om dagen om han med hånda på hjertet kunne si at jeg er attraktiv som før. og han sa ærlig at jeg kan jo gjøre noe med det hvis det er et problem for meg, men for hans del spiller det ingen rolle pga han ser mennesket innvendig og så lenge jeg gjør det jeg skal og ikke blir sengeliggende så er det ingen problem for han.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 man er da ikke rulten.. jeg er 164,5 å ca 65kilo å ser slank ut.. vils elv ned i 57 som jeg var når jeg var 12uker på vei.. men om jeg hadde godt mer ned enn det hadde jeg sett ut som en levende lik. bmi var da på 20tror jeg.. men fær jeg ble gravid sa legen at jeg ikke kunne bli noe tynnere.. så lurer på hvordan du vil se ut om nu går ned til 52kilo å e 168.. men men folk har ulike meninger..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 min kjære elsker hele meg med alle mine strekkmerker og feil, og det jeg har ekstra;) har lagt på meg litt etter svangerskapet, men ikke voldsomt mye, har ikke forandret utseende i stor grad, bare blitt litt fyldigere;) og typen tenner like mye på meg nå som før! hehe, han klarer ikke å holde hendene borte fra meg, ihvertfall ikke brystene mine, selvom jeg syns de ser mindre fine ut etter amming:/
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 har en mistanke om at menn som vil at dama ska ha noen kilo for mye, er for at da er de mindre attraktiv.. bare en tanke.. var sånn her.. etter nr 2 hadde jeg ca 10 kg for mye, han fantes ikke sjalu.. men etter 3,4 og 5 har vekta bare rast nedover. er nå veldig slank (har bestandig vært attraktiv da:) men både ser å merker at nå stresser det han,hehe..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #13 Skrevet 7. februar 2009 Slår alle rekorder i denne tråden jeg. Veier 24kg for mye etter fødsel. Vil ha de vekk ,men det er ikke lett. Er under en måned siden jeg fødte. Mannen sier han elsker meg uansett, og at han liker "bollen" for han vet hvorfor den er der, og at jeg har bært barnet hans. Men jeg derimot, hater kroppen slik den er nå, og har selvtillit på minus siden:(
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #14 Skrevet 7. februar 2009 Du som kaller 165/65 for rulten må jo bare være stokk dum!! Selv vil du veie 52 og er 168....tviler du har mye pupper og former som menn liker da. Men lykke til er jo godt mulig din mann liker guttekropper!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #15 Skrevet 7. februar 2009 Er det bare jeg som har en mann som med hånda på hjertet sier at han godt synes jeg kan gå ned noen kilo?? Ikke nå som jeg er gravid selvfølgelig. Han tenner like mye på meg nå som jeg er gravid, men han liker ikke tjukke jenter. Det er han helt ærlig på. Han elsker meg uansett, men vet at jeg vil ikke trives med 20kg for mye som jeg ant vil ha etter jeg har født og vil derfor støtte meg og oppmuntre meg til å trene og spise sundt etter jeg har født. Det føles ikke sårende at han er ærlig om det. Synes det er flott at han er ærlig jeg. Han tar og koser like mye på meg som før, tenner like mye. Men liker bedre at jeg er slankere - og det gjør jeg og!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #16 Skrevet 7. februar 2009 mannen min sier at jeg er kjempefin og sexy, men at jeg vil ned noen kilo for min egen del skjønner han også og støtter meg. Han er nok ikke helt fornøyd med at jeg vil ta brystredusjon ette endt amming, men har alltid slitt med ryggplager hvor sore pupper ikke har hjulpet mye på for å si det slikt. Men det er for min skyld jeg vil det, for in helse. Og han støtter meg med det også
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #17 Skrevet 7. februar 2009 Mannen min legger ikke merke til om jeg går opp eller ned 5 kg han...sier han ikke klarer å se sånt. Når moren hans hadde slanket seg 10 kg så alle det kjempe godt, unntatt han:) Men det er jo forskjell på 5 kg og 20 også da. Han hater vektprat! Men så har vi aldri hatt noe spesielt ekstra noen av oss da..jeg har noen få kg etter svangerskapet bare (4-5).
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #18 Skrevet 8. februar 2009 Min mann foretrekker ferme kvinner, så jeg har mye å gå på tror jeg. Veide 84 kg og 168 høy før jeg ble gravid. Har aldri slanket meg og er vel i grunnen fornøyd med kroppen min. Prøver dog å være forsiktig med sukker for det er flere med diabetes i familien. Selvfølgelig varierer det hva menn finner attraktivt, men jeg føler at kvinner i stor grad slanker seg, sminker seg, kler seg osv. i større grad for andre kvinner og seg selv enn for mannen sin.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #19 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har også 5 luksuskilo jeg ikke føler meg vel med. Han er nok fornøyd likevel han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå