Gå til innhold

Bilkjøring vs kynnere?! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Driver å prøvekjører biler og har i ettermiddag vært å kjørt endel, er jo vinterføre ogg endel humper, det jeg lurer på er om bilkjøring kan gi mer kynnere, har reg kynnere nå! Men hva er det som evt setter igang dette da?:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg la skikkelig merke til det selv i dag! Veien bort hit vi bor er jo enormt humpete nå på vinterføre, og alltid når jeg kjører til/fra huset vårt får jeg masse kynnere! Men også annen bevegelse utenom det "vanlige" får i gang kynnere hos meg altså, f.eks da jeg skulle koste trappa for snø i går måtte jeg bare gi opp!

Ellers kommer de og går med ujevne mellomrom...

Men hvorfor kynnere blir satt i gang av slik aner jeg ikke altså...

Skrevet

joda kynnerene kommer når man kjører bil. har med det at da blir det humping å rister ting i gang...

Skrevet

Hehe Rare greier dette da:) har ennå regelmessige kynnere etter kjøreturen idag. Kan jo nesten betegne en "humpete" kjøretur som kjerringråd. Blir dette begynnelsen på slutten er det mange høygravide som skal ut å kjøre litt:D

Skrevet

Humpete kjøreturer ER kjærringråd :)

Vi kjørte nesten ihjel bilen på en humpete skogsvei da jeg hadde 2 uker igjen til termin..

Skrevet

Å ja se der, har jo bare vært en million tråder ang kjerringråd og den har ikke jeg fått med meg :D

Skrevet

ja for eg får egentlig ikke lov til å kjøre bil for de er redde for at eg skal sette i gang fødselen under el etter en tur..

Skrevet

Å blir rolige kjøreturer på deg da.. Denne idag var absolutt ikke rolig, er 4hjuls trekk vi er å prøvekjører og da må jo min kjære teste ALT:) Skal Prøve en annen i morgen får se hva som skjer da:)

Skrevet

hehe, jepp her må vi unngå de humpene vi kan i nokre uker til. helst ut feb. for eg har ikke termin før 20 mars..

så det er veldig effektivt å kjøre sykebil for meg for det setter bare enda meir fortgang på tinger.. så denne gangen skal de plukke opp en venninde av meg som er jordmoer på vegen for å bli med på turen :)

Skrevet

Høres ut som planen er i boks:)

Har enna kynnere som kommer som perler på en snor, blir spennende å se etter dagens prøvekjøring om det tar seg opp eller jeg bare ødelegger nattesøvnen med dette:)

Skrevet

lykke til med kjøringa i dag da :)

så kan du jo ta med noe å sitte på for sikrets syld :)

Skrevet

Ble en bra kjøretur idag også og kynnerne sitter tyngere idag.. det jeg begynte å lure på er om snuppa imagen blir sliten av disse kynnerne?!

Skrevet

for å vere helt ærlig så veit eg ikkje kva de blir. har aldri tenkt noe over det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...