Gå til innhold

Når skal jeg teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lang og uregelmessig syklus, har vel egentlig ikke syklus i det hele tatt. Hadde sist mens 21.des og ikke hatt noe siden det. Mener at jeg hadde EL rundt 12/13 februar, pos EL test. Når skal jeg ta gravitest? Hvor tidlig kan jeg teste etter EL? Noen som vet? Har super ømme pupper, gjør vondt hele tiden og spesielt når jeg puster. De verker liksom.... Er så spent på om vi har fått det til denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. de fleste får sikkert svar 2 uker etter befruktning. Så du kan begynne å teste ca 27 februar. .Du kan få bekreftelse på graviditet mange dager før ikm, men da kan du ikke stole på en nagativ test. Hvis du ikke får mensen så fortsetter du å teste 2. hver dag. Lykke til :-)

Skrevet

hmm... vi snakker vel januar her? :-) så du kan teste NO! lykke til

Skrevet

Ja, her har det gått litt fort når jeg skrev. Siste mens 21.des og positiv EL test 19/20.jan. Så da kan jeg vel teste snart da?

Skrevet

Er visst helt forvirra her jeg... Prøver en siste gang mens 21.des og EL 26/27.jan. Beklager alt rotet mitt! NÅ stemmer alle datoene... Takk for svar! Glad vis noen vil prøve å svare meg nå når endlig datoene er riktige!

Skrevet

Ca 14 dager etter befruktning..da blir det 9/10 feb..

Skrevet

Ca 14 dager etter EL, er vel ca da man skal få mensen igjen? Ihvertfall i min syklus... :) Så da bør det jo være mulig å teste ja ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...