Gå til innhold

Nervøs.... gladhistorier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen mellom 10 og 11 uker og hun slet veldig med å finne hjertelyden. Hun sa hun hørte den og det er en baby inni der, men jeg hørte ikke noe. hun sa det var tilig og masse forstyrrelser i magen min... Men nå er jeg så sinnsykt bekymra..... Har masse murringer og stikkninger og fått litt mage. Hadde vell ikke hatt det om det var noe galt? Noen som kan trøste meg litt her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg! :)

Helt vanlig å ikke finne lyd i det tidsrommet, etter 12.uke er det lettere...

Kos deg med magen, den lille trives nok "der inne"! :)

Skrevet

er ikke alle leger/jordmødre som sjekker jertelyd så tidlig, nettopp fordi det er like vanlig å ikke høre den som¨å høre den...

med nr 1 var jeg hos jordmor i uke 13, og da sa hun at det var tidlig og vi muligens ikke kom til å høre noe....

så jeg tror nok du bare kan slappe av;-)

Skrevet

Siden det er så tidlig som uke 10-11 så er det ikke så rart om jordmora ikke fant hjertelyden. Det er veldig tidlig. Jeg har vært hos jordmora i uke 16 - og begge gangene sa hun at jeg ikke måtte bli engstelig om jeg ikke fikk høre hjertelyden. Det er ikke alltid de finner den så tidlig. Hvor mye fett man har på magen spiller for øvrig også en rolle her.

Men nå sa jo din jordmor at hun hørte noe, så da ville jeg ha senket skuldrene hvis jeg var deg. Jeg tror helt sikkert at spiren din har det fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...