Gå til innhold

Guri, så deilig!!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver eneste dag når jeg er ferdig på jobb, henter jeg de to minste i barnehagen og kjører hjem. Noen ganger plukker jeg opp mannen og eldstemann på veien hjem også, men oftest kommer jeg hjem alene med dem. Må baske dem inn, gjerne med noen poser med matvarer osv. Kle av, få vasket hender, pakke ut varer og begynne på middagen. Helt normalt, og slik det skal være! :-) Må likevel innrømme at noen dager, spesielt nå som jeg er gravid og dobbelt så trøtt som normalt, så er det slitsomt. Aldri noen pause liksom, aldri noen mulighet for å kunne sette seg ned litt når jeg kommer hjem etter en lang dag fra jobb i ro og fred.

Bortsett fra i dag. Er planleggingsdag, jeg måtte jo på jobb, men mannen tok med seg ungene til familien et stykke unna og kommer ikke hjem før i kveld (ungene blir stelt og sovener i bilen). Så i dag ble jeg kjørt hjem av en kolleaga. Kunne gå inn i et heeeeeelt stille hus og sette meg ned på sofaen. Kunne hvile meg litt. Så sette over noe lettvindt til middag. Innta den foran tv og ta en god middagshvil etterpå. I fred! Fy søren så deilig det var!!!! :-) Kjenner bare hvordan jeg slapper av og hodepinen letner. Stort sett nyter jeg å se ungene igjen og kose meg med dem, men det gjorde seg virkelig med en dag som denne nå altså! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk det som var sååå vanlig (og ikke minst kjedelig) for noen år siden, før vi fikk mann, barn, hus, bil, hund osv...

Utrolig deilig med slike dager en gang iblandt, det er godt å lade opp litt :)

Men jeg er jaggu glad hverdagen ikke er slik, jeg tror jeg hadde kjeda vettet av meg uten familien min rundt meg.

God helg da! :)

Nå skal jeg snart i klubb og drikke vin (deeeilig det og!) :):)

Skrevet

Jeg er så enig. Det er godt med sånne "pauser". Samboer har tatt med de to eldste til svigers over hele helgen, så jeg får kose meg med bare lillegutt. Og det er jo "ingenting" med en når jeg er vant til flere.

Nyt kvelden med god samvittighet. Så blir det ekstra godt å se de igjen når de kommer hjem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...