Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hmm.. er det normalt at man får mindre mellomkjøtt etter fødselen ?? Syns åpningen til skjeden er blitt så vid at den nesten går ned til endetarmen....
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Sånn har jeg den også. Revnet du forresten? Jeg revnet en god del, tror det er derfor. Men kanskje det skjer uansett. Det var visst veldig vanlig ifølge min gynekolog.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Ja, jeg revnet ganske mye bak til endetarmen, så det er jo egentlig ganske logisk at det er blitt sånn... Kan jeg spørre om skjedeåpningen din er normal ellers? Føler jeg ser bakre skjedevegg veldig godt...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Ja, jeg kjenner at jeg har litt fremfall i begge skjedeveggene. Men har nå blitt vant til min nye skjedeåpning. Den har blitt strammere over tid også, mye kniping og tiden som leger. Synes ikke at det er plasomt, bare annerledes enn før. Gynekolog på sykehuset sa at det var veldig vanlig med mindre mellomkjøtt etter mye revning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå